AIRWORK BBQ 2010!

JulietWiskey

New member
Met de eerste CAVOK dagen met zon achter de rug en een door mij opgemerkte allereerste flauw lentebriesje deden mijn gedachten al gauw afdwalen naar de Airwork BBQ 2010! Normaal wordt de aanzet tot deze gedachten gedaan door Diana of Andre, maar ik ben zo vrij om hier alvast de suggestie te doen de BBQ te laten samenvallen met het 75 jarig bestaan van Teuge op 26 juni?

Just a thought!

Groet JW ;)
 
Juliet Wiskey,

Het plan was om het Vrijdag de 25e te gaan organiseren. Het is namelijk al jaren zo dat de Aiwork BBQ de laatste vrijdag van Juni gehouden word. Tevent weet ik niet of we op de 26e wel het terras ter beschikking krijgen van de vliegclub.

Als het allemaal mogelijk is heb ik er natuurlijk geen bezwaar tegen, maar ik wil het toch even opnemen met de almachtige van het forum.

groeten

:radar: André :radar:
 
Ah nee, niet weer de avond voor het grootste sportevenement in Nederland. De nacht van Assen is traditioneel op de vrijdagavond voor de races die altijd op de laatste zaterdag van juni zijn. Dat had ik vorig jaar ook al aangegeven, waarom niet op een vrijdagavond die niet een significant evenement heeft elk jaar? Gewoon van mijn part de eerste vrijdagavond in juli, of de 2e vrijdagavond in juni. Maar niet weer met de nacht van Assen. Alle motorrijdende airworkers zullen de almachtige dankbaar zijn.
 
houden we aub wel even rekening met het speelschema van het WK?
vrijdag 25-6 geen wedstrijd in de avond. dat scheelt weer. maar die zaterdag beginnen wel de 2ronde/8ste finales.
 
Prioriteiten stellen Nosig, ik ben d'r ook gewoon bij! (Als het mooi weer is zelfs met de KTM gok ik!:grijns:)
 
Het is toch heel jammer als twee van je topuitjes standaard met elkaar samenvallen? Waarom dat niet voorkomen door gewoon een andere datum te prikken? Kijk, als het gaat om jarig zijn op Sinterklaas of met de Kerst om maar eens wat te noemen, tja, daar valt niets aan te schuiven, maar in dit geval????
Ik stem voor Nosig! ;)

En eh... voetbal intereseert mij geen bal, vandaar dat ik geen idee heb wanneer er wel/niet gespeeld wordt, maar eh.... kunnen er niet een paar koppen bij elkaar gestoken worden om tot een datum te komen waar motorrijders én voetbalfanaten blij van worden?

Diana????
 
Ik heb NOSIG er graag bij, maare, wanneer dan?? suggesties? Andre, een Poll aanmaken dan maar?

JW !
 
Last edited:
Tja, het valt dan wel mogelijk wel weer samen met de TT, maar het zou natuurlijk erg leuk zijn om het dit jaar op zaterdag 26 juni te houden. Veel reuring op het veld vanwege het 75-jarig bestaan én de zweefvliegwedstrijd Teuge Tweedaagse. Volgend jaar kunnen we dan een niet-TT dag bedenken.

Dit gezegd hebbende, moet ik wel even kijken wat de mogelijkheden zijn op de 26e, juist vanwege de drukte.
 
Tsja, die reuring geven we zelf wel aan de BBQ :D. En ik kan me voorstellen dat er veel airworkers dan juist niet kunnen omdat ze moeten helpen bij die activeiten en dat zweefvlieg evenement. Dus nog meer argumenten om het juist niet op die exacte vrijdag te doen ;).
 
Ik hoorde eergisteren (uit betrouwbare bron) dat het 75 jarig bestaan van Teuge niet gevierd gaat worden op 26 juni, o.a. vanwege de slechte bereikbaarheid door de werkzaamheden aan de rijksweg.
 
Argh wat spijtig, zal er toch Carbo ingekocht moeten worden of staat er ergens nog 'n piano.
 
Back
Top