Airwork Borrel November 2008!!!

Airwork Borrel November 2008!!!

  • Zaterdag 1 November

    Votes: 8 23.5%
  • Zaterdag 22 November

    Votes: 20 58.8%
  • Zaterdag 29 November

    Votes: 12 35.3%

  • Total voters
    34
Ook ik ben van de spreekwoordelijke partij! Heb zojuist even gebeld, het is uitverkocht! Ik sta wel bovenaan de reservelijst! :blabla:
 
@ Vaaiper, sorry dat ik 'm verpest heb :rolleyes:

@ Surferdude, ben van gemiddelde altitude (1.90m) en opvouwbaar, komt goed.

Hahaha, getuige je avatar!:haha: Ik kijk wel even, ben zelf formaat onderdeurtje maar André is wel lang...anyhow, it beats walking! :yeehaa:
 
@SierraMikeDelta;
Weer terug uit het mooie Zweden? Ben benieuwd naar de verhalen!
JW
Hey JW.. ja dat koude Zweden verruild voor ontzettend snikheet Afrika.
Ik klaag niet want we mogen gezellig een Cheyenne naar NL ferry-en :kiss:
Als ze die reparaties hier eindelijk eens klaar hebben kan ik misschien zelfs wel toezeggen dat ik 22 nov kom.. :yeehaa:
 
PS ; @Bear; volgens mij zag ik je nog met een VLM(?!:cool:?) schone lopen op het Amsterdamse strandje van Blijburg twee weken terug.... Tot aan de BAR dan maar weer, de enige plek waar je me herkent... :rolleyes:

Lijkt me stug... dat mag namelijk niet van mevrouw Beer. En in Blijdorp ben ik in jaren al niet geweest. Heb je weer naar de verkeerde zitten zwaaien JW. :D

Oh jee Beer.. je hebt die blitse Impreza toch niet van de hand gedaan..? :eek:

Jup... en heb er meteen een nieuwere blauwe Impreza STi voor terug gekocht. :D
 
Dan kom ik maar niet, 50-minner zijnde.

Ik zie Diana nog steeds in mn dromen als een 25-jarig huppelend gemsje met bloemen in dr haar door de wei springen..
Van mij mag je erbij zijn ;-)
Overigens heb er net vorige week weer een jaartje dichter bij de 40 bijgeteld dus zou een volgende borrel niet graag buiten de boot vallen

Voorzover is 22e nog steeds de beste
 
Ik zie Diana nog steeds in mn dromen als een 25-jarig huppelend gemsje met bloemen in dr haar door de wei springen..
Van mij mag je erbij zijn ;-)
Overigens heb er net vorige week weer een jaartje dichter bij de 40 bijgeteld dus zou een volgende borrel niet graag buiten de boot vallen

Voorzover is 22e nog steeds de beste

Das mooi, want 't wordt de 22ste! :yeehaa:
 
Balen! Ik zeg VNE-1 naar ARTIP voor een ILS'je 22 en dan voor de deur uitstappen!!;) Volgende keer beter!
 
ik moet me helaas afmelden :(
Ben die dag nog een aantal tijdzones van Amsterdam.

Have fun iig!

Nou als je straks onder die palmboom, met een paraplutje in je drankje en liggend naast een paar schaars geklede stewardessen maar wel even aan ons denkt daar in die muffe airworkbar!
 
Nou als je straks onder die palmboom, met een paraplutje in je drankje en liggend naast een paar schaars geklede stewardessen maar wel even aan ons denkt daar in die muffe airworkbar!

Zal ik doen! :grijns:
Al wordt het waarschijnlijk geen palmboom, maar daar kan ik niet te veel over kwijt ;)
 
Mensen,

Nog een paar nachtjes slapen, dan is het zover, zijn er nog mensen die wel willen komen maar het nog niet hebben laten weten? Meld je dan even. dan heeft iedereen een beetje een overzicht over wat en hoe, als het er veel worden kan ik ff een belletje doen naar Dorint.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik ga nog steeds mee, mijn vriendin (midden in vliegopleiding en airworkster (niet echt actief nog)) ook.
 
Back
Top