KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Nope, nog niets gehoord :(
Maar zit vol verwachting te wachten op de postbode :D

Heb nog wel een brief ontvangen (omdat ik er naar vroeg) over de indeling van de kamers en wat de kosten zijn.
Waar je precies geplaatst wordt is pas duidelijk 2 weken voor de start van de opleiding, kan je dan even navragen bij Anjo Zeven.

Geb. Alfa, Bravco en Charlie hebben kamers van 3.40x5.30 met douche, toilet, bed (met matras), een kast en een bureau voor €345 p/mnd

Geb. Delta heeft kamers van 290x590 met dezelfde spullen voor €315 p/mnd

Dan is er nog een 'tijdelijke' oplossing van de Stichting IN (Gebouw C1). Daar is een kamer 295x480 voor €320 p/mnd alleen zijn het toilet en de douche daar gedeeld.

Weet iemand of iedereen uit een klas in hetzelfde gebouw geplaatst wordt?
 
Ik ontvang zojuist ook nog een mail van de ABN over een informatiebijeenkomst 4 maart in Eelde, toevallig dat ze allebei dezelfde dag iets laten weten...:)
 
k Ben inderdaad ook vandaag gebeld door de Friesland, maar ik heb nog niks van de ABN gehoord... Maar volgens mij hebben ze ook geen goed e-mailaders van mij.

Wel jammer dat je niet met zn allen in een gebouw zit..
 
Één keuken per verdieping, drie verdiepingen per gebouw.. Lijkt me dan sterk als je klas al over die drie gebouwen verspreid is dat je dan samen één keuken hebt he..
 
Vandaag wat leesmateriaal voor het weekend binnen gekregen, ofwel de offertes van de banken en het info pakket van de KLS. Genoeg te regelen nog. En ook nog helemaal naar Aalsmeer om een pak aan te laten meten.

Maar begrijp ik het goed, dat je de eerste week/weken nog in je eigen kleren rondloopt? En zijn rokken toegestaan? :rolleyes:
 
Nou... (wat mij betreft)
Rokken alleen als ze boven de knie blijven (liefst tot max halverwege het bovenbeen), en in combinatie met hoge hakken wordt zeer gewaardeerd. Door mij dan he?

Verder zijn de mensen van ABN AMRO idioten die nooit iets goed kunnen doen (maar wel heel vaak zeggen van wel)

Dat je niet met zijn allen in één gebouw zit is niet erg; je zit al de hele dag met je klas in de les, je ziet dan juist ook eens wat andere mensen (hoewel de beste manier om mensen te leren kennen natuurlijk wel gewoon de Bar is)

@Maskem: Was jij niet die man uit 5-1 die op die ene kerel van Star Trek Deep Space 9 lijkt? (die met dat hoofd)

En er zijn twee keukens per verdieping! (maar die staan wel in 1 ruimte)
 
Je moet de eerste week/weken (de natuurkundeweek in ieder geval) nog in je eigen kleren lopen.
Dit moet echter wel een net pak zijn. Dat moet ik dus nog gaan kopen :rolleyes:
Heb namelijk wel nette kleding, maar geen net pak.

Voor je KLM pak kan je kiezen voor een broek, een rok en een broek-rok heb ik gehoord, dus ik verwacht dat je dan als vrouw ook gewoon een rok mag dragen. :)

Ik neem aan dat ik iedereen zie op 4 maart, dus alvast "TOT DAN!" :D
 
Joozd zei:
@Maskem: Was jij niet die man uit 5-1 die op die ene kerel van Star Trek Deep Space 9 lijkt? (die met dat hoofd)

Heksjaars zit hier naast me en hij zegt niets. Joost dit kan natuurlijk niet! Lijkt me helder. Tot in mei, vette IFR foggles btw!
 
4 maart is er een informatiebijeenkomst van de ABN AMRO over de financieringsmogelijkheden.
Deze bijeenkomst is voor de mensen van klas 06-01 en wordt gegeven in restaurant L' Avion bij het vliegveld. :)
 
Swank zei:
4 maart is er een informatiebijeenkomst van de ABN AMRO over de financieringsmogelijkheden.
Deze bijeenkomst is voor de mensen van klas 06-01 en wordt gegeven in restaurant L' Avion bij het vliegveld. :)

Zit een persoonlijk gesprek met de bank waar je een lening gaat afsluiten er niet meer in tegenwoordig?
 
Eerst die bijeenkomst in de snackbar :p: daarna zie ik wel hoe het verder geregeld kan gaan worden :D
 
Ik heb afgelopen vrijdag ook alle papieren in de bus gehad. Dat de ABNAMRO nooit iets meteen goed kan doen heb ik de rest van mijn leven al meerdere malen ervaren en blijkt ook nu wel weer, aangezien ze mijn voorletter niet eens goed kunnen vermelden.. Verder had ik bovenstaande bank op eigen initiatief al eens opgebeld voor een afspraak en ben ik een week of 3 geleden al in Groningen langs geweest voor een gesprek. Morgen nog even goed naar de offerte van de Friesland bank kijken, maar ik denk dat het toch de ABN wordt. Omdat ik al geweest ben ga ik 4 maart niet naar die voorlichtingsdag, dus zien jullie me daar niet :) Btw, ik las dat je pas de vrijdag waarop de intro begint je kamer kan betrekken. Is dat niet wat laat? Ik moet bijvoorbeeld mijn huidige kamer opzeggen en nog laten inspecteren etc etc en ik wil dat eigenlijk graag gedaan hebben voordat ik op de KLS begin. Zijn er toevallig studenten die kunnen vertellen of het mogelijk is dat je al eerder die week je kamer betrekt?

Groeten,
Dirk
 
Terug
Bovenaan