KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
klopt doet het inderdaad niet, de site waar je moet zijn heet www.norrod.nl/kls . maar dan kloppen de gebruikersnaam en wachtwoord niet.
even een vraagje: Het enige wat ik tot nu toe heb teruggestuurd is het contract en formulier van huisvesting. dus niet dat blaadje waarop staat welke bank je kiest. Mijn vraag: hebben jullie ook alleen je contract + huisvesting op de post gedaan? of wachten jullie tot er een akkoord is bereikt met de bank?
 
Ik heb tot nu toe ook alleen het contract en huisvesting op de bus gedaan. Ik wacht nog even op het definitieve akkoord met de ABN.
 
ChaVie zei:
hebben jullie ook alleen je contract + huisvesting op de post gedaan? of wachten jullie tot er een akkoord is bereikt met de bank?

Ik wacht iig wel ff. Anders krijg je daar dacht ik weer sores mee...
 
Je kan in principe alles toch al opsturen behalve dat blaadje van die borgstelling (als je nog geen lening hebt bedoel ik)?

ps. Ik zat net trouwens ook nog eens ff die brief van het CAVV door te lezen over die KMT en survivaltocht, maar ik volg t niet helemaal, begint die KMT ook 24 maart (omdat er staat dat we die vrijdag na Borger (??) om 1700 aanwezig moeten zijn)? of begint de survivaltocht 24 maart? iemand een idee?;)
 
Borger is het weekend van de 24e, de vrijdag daarop zullen ze dan wel bedoelen... (de 31e?)
Maar wat vinden we van de hele 'meeneem-lijst'? Van sommige dingen wist ik niet eens wat het waren... Een waar heb je een duikbril voor nodig? Ik dacht dat je pas na je eerste solo-vlucht in het zwembad werd geflikkerd...? :p:
En ik moet nou zeggen dat de Playboy nou niet echt iets voor mij is.. :rolleyes:
 
Duikbril is wel handig voor in de vijver :D en ik denk dat ze de Playgirl ook wel toelaten, als je die leuker lijkt :p:

Ik heb het gevraagd en het KMT weekend is in het weekend van de 31e

- een halve Engelse pond = 226.796185 gr.
- Tenue-de-ville = een net pak om in te feesten (CAVV zei dat het je kostuum was)
- een kwartjeskado is een kado van een kwartje (nu dus van ongeveer € 0.13 - WOW! Ontdekking! :P:)
- waterschoenen zijn van die goedkope plastic schoentjes die je op het strand aanhad toen je klein was (hebben ze die dingen nog wel? En dan in mijn maat? :confused: )

Het enige waar ik nu mee zit is de 'Ode aan de voorzitter'...
Ik ben niet zo'n dichter, ik ken de voorzitter niet eens en dan moet het ook nog eens over dat Kwartjeskado gaan.

Ik hoop dat jullie geen hoge verwachten hebben van mijn dichtkunst :grijns:

Weet iemand al in welke kamer hij/zij is ingedeeld?

en heeft iemand als de gebruiker/wachtwoord combinatie van Norrod weten te kraken?

20 maart komt steeds dichterbij! JIPPIE! :D
 
Borger valt volgens mij niet in het weekend, maar door de weeks en dan wel in de week van de 27e!

KMT valt wel in het weekend en is vanaf vrijdag de 31e.

Dat is wat ik begrepen heb.
 
Nadat ik gisternacht 5 uur lang aan het code-kraken ben geweest ben ik eruit! De site is www.norrod.nl/kls met als gebruikernaam kls en wachtwoord klm... Ik denk niet dat ik daar iets ga kopen aangezien de prijsverschillen echt super klein zijn (meestal +/- 20 euro)...

p.s. ik heb tegen jullie gelogen... het was slechts een telefoongesprek met norrod van +/- 30sec. :p:
 
Heb je geen korting afgedwongen vanwege het feit dat je de fout doorgegeven hebt? :D
 
Weet iemand al zeker of er het weekend van de 24e nu wel of niet iets te doen is? Vind dit wel nuttig om te weten ivm verhuizen.. Ik heb inmiddels al mn papieren teruggestuurd en het gekozen voor de Friesland Bank. Ben zo ongeveer mn hele leven al klant bij de ABN-AMRO, maar vond de Friesland Bank uiteindelijk wat flexibeler en ook nog iets voordeliger dan de ABN wat betreft percentages.

Misschien een stomme vraag, maar wordt je de 24e in pak verwacht of gewoon in vrijetijds kleding?
 
volgens mij worden wij de 24e voor de bar van het CAVV om 1700 uur verwacht. maar ik ga dit nog even checken, laat het straks wel weten.
 
Voor zover ik weet valt er de 24e weinig te beleven en kan je alleen de sleutel van je kamer ophalen. Dat mag, gok ik, wel in vrijetijdskleding, toch?
KMT begint op de 31e heb ik te horen gekregen van de webmaster van de CAVV website (zie quote).

Na borger, je introductie, heb je een intro dag op school en de eerste twee dagen les. De vrijdag middag van die week begint de KMT.
 
Lift zei:
Natuurlijk mag dat. :)

Das aardig!

Maar ff terug naar die lijst... Gaat iedereen serieus alles meenemen??? :eek: Ik ga hooguit een lot kopen, valt er nog wat te winnen, maar verder...? O ja, de duikbril neem ik ook wel mee, misschien met snorkel, maar volgens mij heb je meer aan een weatsuit om warm te blijven na je eerste plons... :grijns:
Volgens mij hebben ze met zn tweeen achter de computer gezeten en dikke pret gehad met het samenstellen van die lijst! :grijns: Tja, gelijk hebben ze...
 
Ik neem t denk ik maar allemaal mee, god weet wat er met je gebeurt als je dat niet doet ;)

Maar weten jullie zeker dat er weekend van 24e nix is, dan hoef ik geen vrij te vragen voor werk namelijk? Zo niet bel ik morgen nog wel ff naar kls
 
Laatst bewerkt:
Je kan alleen de sleutel ophalen :)
Maar als je morgen belt, kan je gelijk vragen aan Anjo Zeven welke kamer te hebt gekregen...

Ik neem ook gewoon al die spullen mee, het zal vast lachen worden :D
 
Terug
Bovenaan