KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Dat klopt waarschijnlijk. Maar zoals Rans al vraagt: je wordt overal schriftelijk over geinformeerd.
 
Hoi iedereen,

Mijn naam is Dirk en ook ik ben ingedeeld in klas 06-01.
Ik ben 23 jaar en woon in Nijmegen, waar ik na a.s. vrijdag klaar ben met de studie Informatiekunde aan de universiteit hier. De KLS is alweer de 3e opleiding waaraan ik ga beginnen, ik kwam erachter dat een WO studie toch niet is waar mijn hart ligt, dat ligt toch bij vliegen.. In juni vorig jaar kreeg ik de verlossende brief dat mn medical in orde was en op verzoek ben ik pas in 06-01 ingedeeld, zodat ik eerst mn huidige studie af kon maken.

Ik heb er enorm veel zin in en zie jullie vast op de 24e!

Groeten,
Dirk
 
Welkom Dirk!!!
Weet toevalllig iemand hoe het zit met vakanties? We hebben natuurlijk (neem ik aan) geen zomervakantie van 2 maanden maar weet iemand wanneer we wel vrij hebben?
Groetjes Rogier
 
Ik heb daar een tijdje terug even naar geinformeerd, omdat ik eventueel al wat wilde gaan boeken voor de zomer. De theorieschool is 3 weken gesloten, en wel in week 30, 31 en 32.
 
Ik kreeg net een pakketje brieven thuis, met daarin een aantal papieren die je in moet vullen (antecedenten-onderzoek, ID pas, natuurkunde cursus)
Ik moet die natuurkunde cursus ook ineens gaan doen:confused: terwijl ik gewoon op het VWO natuurkunde voldoende heb afgesloten. maarja....
cursus begint maandag 20 maart en duurt 4 dagen. daarbij kun je ook al je kamer regelen voor hget verblijf op de academy
 
Ik heb de brieven net ook gehad, ik heb van de 2 laatste puntjes nog nooit iets gehad bij natuurkunde op school, geloof ook dat dat na1,2 stof is maar ik heb gehoord dat het sowieso toch fijn is om ff je natuurkundekennis op te frissen, ik vind het daarom eigenlijk ook wel goed geregeld zo :radar:
 
Ik heb ze ook net gelezen... Kan weer pasfoto's gaan maken...
Moet ook natuurkunde doen en ik vind het eigenlijk wel handig dat we direct een kamer kunnen krijgen. Is dat vast geregeld, toch? En dan introductie weekend! Gezellig!
 
Zo te zien hoeven alleen de mensen die Na1,2 gehad hebben niet mee te doen, vriend van me hoeft iig geen cursus te doen die ook bij ons in de klas komt en aangezien ik alleen Na1 had lijkt me dat de meest logische verklaring
 
Sterker nog, dat is ook zo!

Je moet nat1 EN 2 hebben, maar zoals al eerder werd gezegd lijkt het me sowieso wel handig om weer ff de natuurkunde op te vijzelen... Voor mij is het al 2 jaar geleden.
 
car zei:
Sterker nog, dat is ook zo!

Je moet nat1 EN 2 hebben, maar zoals al eerder werd gezegd lijkt het me sowieso wel handig om weer ff de natuurkunde op te vijzelen... Voor mij is het al 2 jaar geleden.

Daar heb je geen gelijk in. Een aantal gasten die met mij natuurkundecursus deden hadden namelijk natuurkunde 1+2. Waar je dan wel weer gelijk in hebt, is dat het zeker (als jij het wilt) een fucking mooie week is.
 
car zei:
Ohw oke, misschien alleen nat1&2 op VWO niveau? Nou ja, hoe dan ook lijkt het me idd een goed begin! :D

Ik heb tijdens die natuurkundecursus eigenlijk gemerkt dat ongeveer iedereen die uitnodiging krijgt. een vriend van mij uit de klas was pas afgestudeerd als industrieel ingenieur (niets anders dan natuurkunde dus bijna) en toch kreeg die de brief...ik had wetenschappen-wiskunde gedaan in de middelbare school dus veel nieuws zat er niet tussen. het is vooral een mooie gelegenheid om je klasgenoten al eens te zien en mee kennis te maken
-->zien met wat voor halvegaren je mee in de klas gaat zitten ;) :D
 
K ben net door de Friesland Bank gebeld, heb als t goed is morgen een brief in de bus zeiden ze, nog meer mensen die gebeld zijn?
 
Terug
Bovenaan