KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
lolololol!! Kans is redelijk aanwezig dat ik dan in kan gaan vallen voor de uitvallers! Mij is namelijk bij het intro gesprek van de grading gevraagd of ik ook op 27 maart kon beginnen! :D

Dus misschien ga ik nog met jullie meedoen!
 
@ Djanello
Je bent van harte welkom ;)

@ Maskem
Kan je dat al regelen dan? Ik dacht dat dat via de KLS zelf ging zodra je bericht kreeg over de start van de opleiding en wat er allemaal bij kwam kijken...

Weet iemand waarom alle startdata veranderd zijn?
Wat zijn die 'planningsredenen' of wat kunnen het zijn?
 
Swank, het is alleen maar een vermoeden, maar ik vermoed dat ze problemen hebben met het vullen van de klas. Niet dat ik dat erg vindt; aangezien ik waarschijnlijk een van de laatsten ben die in Maart kan starten maakt dat mijn selectie alleen maar makkelijker! ;)

Ik moet alleen nog de financien regelen (Kugh!)

Kan ik evt. via pm weten hoe jullie dat hebben gedaan?

@Maskem, ben jij toevallig van het CAVV? (gokje)
 
Je mag me er best over PM'en maar ik kan je nu al zeggen dat het weinig zin heeft :)
Op de brief van de KLS staat dat de ABN en de Friesland bank een maand voor de start van de opleiding de offertes naar je toesturen

Als je wat info zoekt, er is een topic waarin wat deals staan die mensen afgesloten hebben voor de financiering Zie hier ;)

Maar ik denk dat ik de KLS er even over ga lastig vallen ;)
 
Net contact gehad met de KLS en gevraagd naar de reden van de verplaatsingen van de opleidingen in 2006.
Ze hebben dit gedaan om achterstanden in de huidige opleidingen zo goed mogelijk weg te werken en een zo vloeiend mogelijk traject uit te zetten voor de 2006 klassen.

Verder krijg je pas bericht van de banken zodra de klas vol zit (dan sturen ze een seintje naar de banken en die maken dan pas een offerte op).
 
Swank zei:
Verder krijg je pas bericht van de banken zodra de klas vol zit (dan sturen ze een seintje naar de banken en die maken dan pas een offerte op).

Wil dat zeggen dat de klas dus nog niet vol zit...? En wij krijgen maar steeds te horen dat er nog maar een paar plekjes over zijn...

En ik wil weten in wat voor kamer ik kom... *zucht* :rolleyes:
 
Over de kamers gesproken...
Weet iemand of de kamer al een bed en een bureau bevat enzo?
Ik bedoel, voor de prijs die we moeten betalen zal er toch wel iets meer zijn dan een paar vierkante meter met een wastafel, toch?
Ik heb tijdens een infodag 1 kamer van binnen gezien en die was niet groot :rolleyes:
 
Je krijgt nog wel schriftelijk te horen wat er inbegrepen zit. Kamer wordt opgeleverd met bed (met hard maar degelijk matras), bureau en kast. Die wastafel zit btw wel in je badkamertje he. De prijs p/m blijft geheimzinnig..
 
Maar ff terug naar het onderwerp... Ik tel nu een totaal van wel vier man/vrouw voor klas 06-01. Nou dat gaat de goede kant op...:dozey:

Beetje jammer dat niet meer toekomstig klasgenootjes deze site onder ogen krijgen. 't Is altijd leuk om te weten wie er bij je in de klas komen...

Nou ja, we'll see, we'll see...!
 
Hai, ik ben Rens en zit ook in klas 06-01
Ben ook erg benieuwd wanneer ik iets van de banken hoor en heb na een maand of 7 werken inmiddels ook wel zin om naar Eelde te gaan!

vraagje, hoe oud zijn jullie? (de anderen uit 06-01)

Groeten Rens
 
Terug
Bovenaan