KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Ik ben 21 :)
Kom uit Oostvoorne (ligt ten opzichte van Eelde zo ongeveer in de andere hoek van Nederland :rolleyes: ) en heb hiervoor al een HBO opleiding gedaan (en afgemaakt) maar vond het geheel niet interessant genoeg om erin door te gaan
Heb toen geprobeerd bij de KLu te komen, maar ben na alle selectieronden (ja, ik heb ze allemaal gehad) niet aangenomen
Grofgezegd omdat ik te weinig vliegervaring had :p:

Ben benieuwd wat de rest te melden heeft :D
 
Ik kom uit Helmond in hartje Brabant en ben 18 jaar, heb geen andere opleiding gedaan, vorige zomer VWO gehaald en heb een tijdje bij zweefvliegen gezeten en daar is de passie voor vliegen eigenlijk ontstaan!

Toevallig weet ik nog iemand die naar 06-01 gaat, een klasgenoot en goede vriend van me die ook in Helmond woont is om precies te zijn 2 weken voor mij toegelaten dus ik hoef iig niet alleen naar Eelde te rijden!
 
Ik ben 19 jaar, woon in Amersfoort en heb vorig jaar mijn vwo gedaan en ben dit jaar vooral aan het werken en ben 2 maanden naar Engeland geweest om wat te werken!
 
Lui,

Voor een aspirant CAVV-lid heb ik nog een goed werkende koelkast in de aanbieding. In ruil voor een zelfgebakken (of liever door je moeder) appeltaart kun je hem komen afhalen. Hij is al van de nodige klassen stickers voorzien. Nu die van jezelf nog. PM maar voor adres bij interesse.

groeten,

FFM
 
Het wordt steeds gezelliger in ons klasje! :D

Ik ben 20 jaar en woon in Groningen, lekker dichtbij dus. Vorig jaar heb een jaar HBO gedaan, maar was er al vrijwel in het begin van het jaar al over uit dat ik wilde gaan vliegen. Was het eerste jaar op het Instituut voor Sportstudies aan de HHG. (=ALO + Sport management + Sport gezondheid)

@ Rens; Je was toch niet van plan om elke dag heen en weer te rijden?:eek:

Tot gauw allemaal!
Groetjes
 
Nou ik kom iig gezellig bij jullie! Lijkt me veel leuker.
Mocht ik het nou niks vinden, dan kan ik altijd alsnog terug naar de stad.

Er zijn volgens mij wel een paar mensen die in de omgeving wonen en daar blijven tijdens de opleiding.
Maar het worden toch een beetje buitenbeentjes...
 
Ik zit er ook bij hoor! 27 maart begint het avontuur ook voor mij.
even wat info over mezelf:
Ben 19 jaar woon in Sittard (zuid-limburg) maar ben ABSOLUUT GEEN limburger. verder is pappa f-16 piloot en wil zoonlief ook f-16 piloot worden. Dit helaas niet gehaald!! zoonlief wil toch wel erg graag vliegen en gaat dat nu leren bij de KLS.

Hoop op wijze leuke spannende jaren !!

Greetz Berry

btw: Ik heb zelf ook een autootje dus ik zal ook wekelijks naar de KLS toe komen rijden!! Iemand die mee wil rijden?? Youre welcome!!
 
dan moest ge voor steward gaan he :grijns:

maar een geluk dat er een toename is van vrouwelijke piloten, maar ik vind de cijfers tot nu toe vrij bedroevend
 
Stuwardes bedoel je...? Ben zelf vrouw :cool:
Dus jullie hebben er iig een in de klas straks :D

Maar ik doe mn best wat die cijfers betreft :cool:

Ik kijk al uit naar ons introductie weekje! Ik heb al allerlei spannende dingen gehoord...
 
Ow ja zeg de introductieweek zal je nog lang bijblijven... en uiteraard MOET je op da campus gaan wonen!
 
Weet iemand hoe het zit met die natuurkundecursus, wie die wel of niet moet volgen en of die voor of na 24 maart is?? want ik heb eigenlijk geen idee hoe dat eigenlijk geregeld is :)
 
Ik ga daar volgende week ff een belletje over doen, want ik heb nog wel wat meer vragen. Maar zodra ik het weet horen jullie het wel. Natuurlijk is degene met deze kennis van harte welkom om dat hier te posten :D
 
Voor die cursus moet je gewoon een week eerder op school zijn. KLS bepaalt wie 'm wel en niet moet volgen. Meer vragen?
 
Bij mij was er iets fout gegaan.. Ik werd ineens toch ingepland in juli door een misverstand (ze dachten dat ik nog geen diploma had) maar ik mocht gelukkig toch nog in maart beginnen.

Ik heb dus de brief ontvangen dat ik 17 juli zou beginnen op de KLS, en 14 juli aanwezig moet zijn. Dit gaat dus niet door.
We beginnen 27 maart met de opleidig, maar op welke datum moeten we al aanwezig zijn?
 
Terug
Bovenaan