KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Nog even over de kledingvoorschriften, hieronder even een stukje uit de studiegids van de KLS:
UNIFORM- EN KLEDINGVOORSCHRIFTEN

Pas als alle BO-studenten hun uniform hebben ontvangen mag het uniform gedragen worden.

Alle studenten dienen tijdens de introductie als volgt gekleed te gaan:

Heren: Broek, colbert, overhemd met stropdas, donkere sokken en schoenen.

Dames: Broek of rok, colbert, blouse met eventueel een shawl, neutrale panty’s of pantykousjes, donkere schoenen, hakken niet hoger dan 5 á 6 cm.
Meer info vind je in H5.6van de studiegids op www.its-learning.com
 
Beste mede klasgenoten :rt: !!!
Het is bijna zover!! Zaterdag zal ik (denk ik) de meeste van jullie wel even zien/spreken! Wie gaan er zaterdag? Ik zal er zijn, inclusief mijn ouders! Helaas kan ik de geweldige lunch niet bijwonen aangezien er ook een familie reunie zaterdag is dus daar wordt ik om de een of andere reden ook bij verwacht ;)! Tot Zaterdag!!
Doeg
 
P.s. Ik ga trouwens Vrijdag mijn pak laten opmeten... Zijn er toevallig klasgenoten die dat ook voor Vrijdag op de planning hebben staan?
 
Ik ga as. zaterdag niet, heb volgende week vrijdag afspraak gemaakt met zowel friesland bank als ABN, dus lijkt me niet echt nuttig om zaterdag ook nog te gaan...
 
Tsja, je pak opmeten :)
Het duurde bij mij korter dan je nodig hebt om een kop koffie leeg te drinken :D
Was een beetje anders dan ik verwacht had :)
 
Ik ben zaterdag ook niet van de partij helaas. Heb ook een persoonlijke afspraak gemaakt.
Ik heb gister mijn pak op laten meten, stelde inderdaad niet zo veel voor. 2,5 uur rijden om 10 minuten een pak aan te meten hehe
 
Hm het lijkt er dus op dat ik morgen in me eentje moet gaan. Het leek me wel leuk om alvast iemand te ontmoeten maarja dan zie ik de meeste zaterdag en de rest in eelde!!
 
Joozd zei:


@Maskem: Was jij niet die man uit 5-1 die op die ene kerel van Star Trek Deep Space 9 lijkt? (die met dat hoofd)


Whaha, joost, wat heerlijk dat ik mezelf hier zo mag tegenkomen... kusje hai
 
Ik wilde idd vandaag mn pak laten aanmeten, maar vanwege het weer stel ik het nog even uit. Volgende week maar even.
Morgen ben ik er ook bij, hopelijk zijn de meesten van jullie dat!

Btw, klopt die namenlijst die in de studiegids staat? Ik heb de mijne er niet bij zien staan... :confused: En de klas is dan aanzienlijk kleiner dan ik had gedacht dat 'ie was.
 
Hallo allemaal,

Ik zit ook in klas 06-01. Mijn naam is Jeroen, ben 24 jaar en woon in Amstelveen. Volgens mij ben ik dan de oudste tot nu toe. Ik heb hiervoor Bedrijfskundige Informatica gestudeerd in Amsterdam, maar wilde altijd al de vliegwereld in. Zijn er nog meer mensen die uit de richting van Amsterdam komen?

Ik heb afgelopen woensdag een gesprek met de ABN-Amro en de Friesland Bank gehad. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de ABN-Amro en heb inmiddels alle papieren op de bus gedaan. Vorige week vrijdag kwam ik Dirk tegen bij het kleding passen. Hij is de enige die ik van de klas heb ontmoet.

Morgen ben ik van de partij, omdat ik nieuwsgierig ben naar de klas en omdat er misschien nog wat nuttige dingen worden verteld.

Hopelijk tot morgen,
Jeroen

Ps. Vrijdag 24 maart krijgen we (als je geen natuurkunde cursus doet) de sleutel van onze kamer. Je hebt dan de vrijdag, zaterdag en zondag de tijd om te verhuizen, je hoeft dat weekend dus niet aanwezig te zijn. Ik neem gelijk al mijn spullen mee de 24e dat lijkt me het handigst.
 
Hoe bekijk je die studiegids?...op die site moet je inloggen maar ik zie niet waar ik me daarvoor moet aanmelden ofzo...(of stel ik nu een hele rare vraag?:D )
 
ChaVie zei:
Ik heb nergens in de studiegids een namenlijst zien staan. onder welk hoofdstuk kun je dat dan zien car?

Ja nou vraag je me wat...Ik heb geprobeert het weer te vinden, maar ik zie het ook nergens meer... Waarschijnlijk was het ergens anders :rolleyes: Maar waar...???

En @ Rans: Je gaat dus naar de site... Dan kan je in de linker boven hoek je aanmelden. Kies eerst met het uitvalschermpje (das die balk met een pijltje naar beneden aan de rechterkant ervan) 'KLS' en voer daarna login-naam (of hoe het daar ook heet) en wachtwoord in. Daarna een kwestie van het knopje 'Aanmelden' vinden. Je bevindt je nu op de homepage. Klik nu onder het kopje 'Vakken' de link 'Studiegids'. De rest wijst zich vanzelf denk ik. Succes!
 
Tegenvallertje! Ik zit nu weer thuis ipv onderweg naar Eelde! De hele snelweg was wit dus vonden paps en mams het niet echt safe om door te rijden en we zouden anders veels te laat komen! Nu ga ik maandag even met beide banken bellen zodat ik op 1 dag beide kan bezoeken! Hoe was de voorlichting? Hebben we wijze klasgenoten of zijn het allemaal nerds ;) ? was het eten lekker? haha!
Groetjes Rogier
 
Ik heb geen nerds kunnen ontdekken in de klas
Maar ja, over jou kunnen we nog niets zeggen want we hebben je natuurlijk nog niet gezien :p:

Het was trouwens best te doen hoor, het weer was alleen in Utrecht erg slecht

Tot 20 maart ;)
 
ja idd daarna heeft het amper gesneeuwd maarja... hoeveel mensen waren er? hebben jullie al een keuze gemaakt tussen de banken?
 
We waren met zo'n 10 man max., geloof ik. Jammer dat je het niet gehaald hebt. Ik vond het ook jammer dat ik niet iedereen nog ff heb kunnen spreken... Nou ja, 20 maart dan maar. En er zit nog een vrouw in onze klas :D :D Ben ik tenminste niet de enige tussen al jullie jongens :p:

k vond het wel een goede voorlichting. Ik kan er tenminste veel meer uit halen dan uit de offerte! Misschien is dat ook wel het persoonlijke contact. Tot dus ver ben ik er echter nog niet uit. Ik wil nog wel even weten wat de Friesland te vertellen heeft, maar waarschijnlijk wordt het toch ABN...

Weet de rest het al?
Spreek jullie gauw!
Groetjes
 
Trouwens ff een vraagje: Die flyer die we van Norrod computers hebben gekregen in het informatiepakket van de KLS, doet de link die zij geven het bij jullie wel? (www.norrod.nl/studentkls)

Ik wil alleen even weten of het aan mijn computer ligt of dat zij een fout in hun systeem hebben...?
Thnx!
 
Terug
Bovenaan