KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Volgens mij heb ik wat informatie gemist... Over de introductie heb ik nog geen brief gekregen. Jullie wel dus? Ik zal morgen maar eens gaan bellen

Hebben jullie het nu over vrijdag de 24e of aankomende vrijdag?
Ik was van plan maandag de 20e daarheen te gaan, voor de natuurkunde cursus. :D
 
de uitnodiging ging over de introductie van de KLS zelf en die begint op de 24e

Ik kom komende vrijdag al naar Eelde omdat ik 3,5 uur moet rijden voor ik er ben en ik geen zin heb om maandag door de file te rijden :D
 
Ja de les begint maandag om 12.40 uur en eindigd om 16.30 uur, maar je moet om 11.30 al je boeken en pasjes bij de receptie halen.
 
Ik zal er ook zijn komende vrijdag. alvast even de kamer inrichten. Blijft iemand daar het hele weekend? ik in ieder geval niet, even mijn laatste weekend vieren!:D
 
ohw okay, fijn dat ik dat weet...dan moet ik ff kijken hoelaat ik weg moet dan vanuit hier, zal vrij vroeg worden om de files een beetje te ontwijken maja dat moet dan maar... :) heb je daar nog extra over gebeld ofzo?
 
Nee, ik heb dat ooit al es bij een info pakket gehad. Alle tijden en welke vakken er behandeld gaan worden.
 
jup :)
ik blijf het hele weekend
kan ik alvast een beetje rondneuzen
heb geen zin om heen en weer te rijden
bovendien haal ik het niet als ik maandag ga rijden -> kom niet door de files heen
 
Nou ja, dan ga ik het ook nog overwegen het hele weekend te blijven... Misschien stappen in groningen zaterdag?
 
Stappen in Groningen... klinkt goed... 3 gezusters? the palace?
nee ik pak ook nog ff een weekendje Amersfoort, maar Zondag zal ik er zijn!
 
Terug
Bovenaan