KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Dat is weer een geluk bij een ongeluk :P!! Je mag niet langer dan 10 minuten in de badkamer hoor haha ;)!! maar is het niet zo dat je de badkamer met minder personen deelt (hoop ik)? wel beetje jammer dat je evenveel betaald voor die kamers! Ik denk dat ik die man maar ff ga bellen binnekort!
 
10 minuten! Ben je nou helemaal! Ik sluit mezelf elke ochtend zeker een uur in dat kamertje! Jullie pech! Ga maar klagen dat jullie een ander gebouw willen, omdat de meiden de badkamers bezet houden! :grijns:
 
Klasgenoten!

Ik ben vandaag naar een open dag geweest en heb even met meneer Zeven gesproken.
Hij zei dat we inderdaad eerst in gebouw c1 zullen gaan wonen, maar dat we binnen 3 maanden in een van de 3 hoofdgebouwen terecht zullen komen.
 
ChaVie zei:
Klasgenoten!

Ik ben vandaag naar een open dag geweest en heb even met meneer Zeven gesproken.
Hij zei dat we inderdaad eerst in gebouw c1 zullen gaan wonen, maar dat we binnen 3 maanden in een van de 3 hoofdgebouwen terecht zullen komen.

Reken daar zeker op!
 
Hey klasgenoten!!

Ik ben het andere meisje in jullie klas. Begin ook 20 maart en heb natuurlijk erg veel zin!

Zo te lezen ben ik tot nu toe de oudste... 25 ;)

Tot snel!!
 
Ik heb pas geleden een brief van de KLS gehad over de introductieweek in Borger
Bij de brief zou ook een 'studentenlijst' (een namenlijst van de klas 06-1 neem ik aan) moeten zitten, maar die heb ik niet gehad. Ben ik de enige of zijn er meer mensen die hem niet hebben?
 
Nee, ik dacht ook dat ze doelden op een lijst met namen, maar dat zat er bij mij ook niet in... Maar ik kan je verklappen dat we met zn 24en zijn en er 3 Jeroenen tussen zitten :D
 
De meiden proberen alweer de dienst uit te maken zie ik :p:
En we zijn nog niet eens begonnen :grijns:

Nog even een vraagje: Wat is er allemaal al aanwezig in C1?
En dan bedoel ik koelkasten, wasmachines, drogers, stofzuigers, e.d.
Er is een wasmachine en een droger heb ik gelezen, maar er staat niets in over een koelkast.
Is er iemand die gelijk al een koelkast meeneemt?
 
Wacht maar, als jullie eenmaal in C1 zitten, willen jullie niet anders meer...

Ik ben het levende voorbeeld!

Enne wat betreft die douches, kan je tenminste gezellig lullen onder het douchen en je hebt meer leefoppervlak..

niet zo zeuren jullie, het wordt hartstikke leuk!
 
Ik heb idd gehoord dat het wel handig is om je eigen koelkast te hebben... Sowieso het meest 'veilige' om je boodschappen in op te bergen... Maar we zullen zien...
 
Terug
Bovenaan