KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
relax! morgen ff bellen dan. ik mag de 20e mijn sleutel al op gaan halen omdat ik aan de natuurkunde cursus mee moet doen
 
Ohw! das idd wel relax ja dat je kunt kijken welke kamer je hebt, dan bel ik morgen ook ff...ik moet ook 20e al, nu maar hopen dat de eerste de beste kamers krijgen...;) :D
 
Ik heb vanochtend gebeld met Anjo Zeven en hij zei dat het allemaal nog niet helemaal zeker was, maar dat we waarschijnlijk in gebouw C komen te zitten.
 
Heb vanmiddag gebeld en zit helaas in C1 en ik denk dat dat ook de C is die Swank bedoelde, jammer maar helaas...
 
C kan toch ook betekenen dat het gebouw C uit het rijtje A B C achter de bar is? C1 wordt namelijk beheerd door stiching inn en het lijkt me dat ze daar alleen in het uiterste geval een beroep op doen..
 
niks mis met C1...ik heb er de hele theorie opleiding gezeten samen met mn hele klas. het enige vervelende is dat je geen eigen douche/toilet hebt maar wel een gezellige huiskamer.
 
Ik ook C1 gezeten in mn theorie, wie is bart18 dan?ben uit 4-5.

Enne helaas is dat wel het geval zo af en toe enne kan zijn dat een deel in c1 zit en andere deel ergens anders. Maar de mensen met wings krijgen natuurlijk voorrang wat betreft wonen in a b of c:)
 
ja, ik bedoelde ook C1
ik zie nu dat ik de 1 vergeten was :rolleyes:

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit in welk gebouw ik word geplaatst, als het maar gezellig is :D
 
Net toch maar ff gebeld en het wordt idd C1 voor de hele klas, da's wel gezellig! Is dit nu het lage lange gebouw dat links van het schoolgebouw ligt als je er met je neus voor staat?
 
Bart18 is inmiddels afgestudeerd...zat in klas 03-04...succes allemaal met de opleiding en maak er iets moois van!
 
Hey klasgenoten!
C1 is volgensmij gewoon gebouw charly (achter de bar)! ben er vandaag nog langsgeweest en dat leek inderdaad behoorlijk leeg te staan. Ben vandaag ook bij beide banken geweest... ik vond de voorlichting bij Friesland bank echt goed, dus ik denk dat ik daar voor ga!
Laterrs
 
Dat zou erg mooi nieuws zijn! ik ben gisteren bij de banken geweest en denk dat ik ook bij de Friesland bank ga hoewel ik dat nog niet zeker weet. Morgen weer even naar een open dag om de ouwe even te laten zien waar het allemaal plaats gaat vinden.
 
Ik ben vandaag ook bij de Friesland Bank geweest en ik ga met hun in zee (krijg je ook een leuk A380 bouwpakket van veels teveel stukjes kado :p: )

Vergeet vooral jullie financiering niet te posten in het "Financiering Opleidingskosten: Wat is jouw deal" topic
Dan kan de volgende lichting er wellicht zijn voordeel mee doen :)
 
Roach zei:
Net toch maar ff gebeld en het wordt idd C1 voor de hele klas, da's wel gezellig! Is dit nu het lage lange gebouw dat links van het schoolgebouw ligt als je er met je neus voor staat?

Juist.

En dus niet Charly, Rogiero. Doe de groeten aan Sjampoo.
 
Nee idd, ik heb t net ook gehoord... het is idd niet gebouw Charly! Ik hoorde alleen wel dat er wel vaker klassen daarin werden geplaatst en dan zodra er kamers vrij komen worden overgeplaatst...
 
Terug
Bovenaan