KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet heel erg last van had ;) !! Zullen we trouwens met zoveel mogelijk vrijdag afspreken om ff een biertje, wijntje of cola'tje te gaan drinken als we de sleutel gaan halen? lijkt me wel ff gezellig! Zullen we rond 3 uur afspreken?
Laat maar ff weten!
 
Ik vind het een goed idee, waarschijnlijk ben ik er ook wel rond dat tijdstip. Nu maar hopen dat de 'rest' dit ook nog leest... En waar was je van plan om wat te gaan drinken? In de stad?
 
@ Rans: Ik rij inderdaad op en neer. Nu ik het zo allemaal hoor zou ik eigelijk wel willen blijven, maar er staat een leuk feestje gepland voor vrijdag avond!
 
Ik doe geen natuurkunde dus ik kom pas volgende week vrijdag, ga denk ik op zaterdag verhuizen.. Zie nog wel of ik daarna in Eelde blijf of niet. Btw weet iemand of de kamers in C1 ook een internet aansluiting hebben?
 
Volgens mij heeft c1 geen internet. Het is ook nog niet zeker of we wel in gebouw c1 komen (waarschijnlijk wel) volgens Dhr. Zeven
 
Nee hoor, maar ben je een beetje goed met computers?

Ik vind namelijk wel dat we een vette klassensite moeten hebben! Wat jullie? En natuurlijk zsm een logo erbij! :cool:
 
Uiteraard moeten we een website! Ik ben zelf niet echt ervaren met HTML en websites maken, maar heb wel wat vrienden die dat leuk kunnen, misschien dat ik hun zover kan krijgen om een beetje te helpen..
 
Wat zijn jullie ideeën voor een klasse-logo?
Lijkt me dat we daar mee beginnen :D
 
Terug
Bovenaan