KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Ach alles wordt op zn tijd vanzelf wel duidelijk schat ik ;-)
Kijk eens naar wat websites van huidige KLS klassen, dan zie je het vanzelf. Zou het logo-feest niet gewoon een soort afsluiting van de KMT van het CAVV zijn? Heb iig al een hoop vrienden verteld dat ze binnenkort op een superfeest in Eelde kunnen rekenen :-)
 
HEY ALLEMAAL!

IK begin ook in klas 06-1!!!!!!! Maar misschien ook in klas 06-2 dat weet ik nog niet!!!

Ik heb er in iedergeval kei veel zin in zeg!

Wij worden als klas natuurlijk helemaal de bom!!

Zeg, wie van jullie kunnen al vliegen?? Ik heb al een RPL brevet dus de opleiding zal voor mij niet al te moeilijk worden denk ik :D :D :D

Als er meer zijn die kunnen vliegen kunnen we eens klas 6-1 tochtjes gaan maken door nederland :D :D

Hoe zit het eigenlijk met andere klassen? Ik hoorde dat de laatste 2 klassen op de KLS eigenlijk helemaal niet zo gezellig waren :rolleyes: . Naja, beetje jammer van ze.

Maar dat kunnen wij dan natuurlijk 100% goed maken!!
Ik doe trouwens geen natuurlkunde, dat heb ik helemala niet nodig :p: Dus ik kom gewoon de 24ste denk ik!

Groetjes!
 
Trouwens, in de study guide staat dat je je wing pas krijgt na het amrika traject! Maar ik kan al vliegen dus eigenlijk mag ik hem al opspelden natuurlijk :p:

Ik ga in elk geval wel vragen of ik em al mag hebben, zou wel gaaf zijn!!! :)

Ik heb er in iedergeval superveel zin in!!!

GROETJES!!!!!
 
Wat een enthousiasme! Voor zover ik weet heeft nog niemand een brevet, maar er zijn al wel sommigen die een paar vlieguurtjes erop hebben zitten. Dus ik zou je hoop niet te veel vestigen op klassenvluchtjes...

Anyways, welkom bij 06-1 (als dat daadwerklijk je klas wordt) en vertel ons eens hoe je heet en waar je vandaan komt, etc.
En dan waarschijnlijk tot de 24e!
 
Klas 5-4 en 5-5 zijn toevallig heel gezellig hoor mr captain...

Ik zie er naar uit om met je kennis te maken!

Hoe heet je eigenlijk?
 
Hahaha! Dat ze gezellig zijn geloof ik vast wel hoor :p:

Maar 6-1 wordt gewoon nog veel gezelliger :D
(en als ik in 6-2 kom wordt 6-2 veel gezelliger :D )

Totdan!!!! :cool: :radar: :)
 
TheCaptain zei:
Trouwens, in de study guide staat dat je je wing pas krijgt na het amrika traject! Maar ik kan al vliegen dus eigenlijk mag ik hem al opspelden natuurlijk :p:

Ik ga in elk geval wel vragen of ik em al mag hebben, zou wel gaaf zijn!!! :)

Ik heb er in iedergeval superveel zin in!!!

GROETJES!!!!!



vergeet het maar! begin nou maar bij het begin dan komt je wing ooit wel als je hem hebt verdiend
 
Eerst 9 maanden theorie, als je dat goed is afgegaan mag je een keer naar de states en dan na 8 maanden als je dat goed hebt afgerond krijg je hem. Dat je je RPL hebt zegt niks, misschien heb je kleine voorsprong tijdens het VRF traject maar er vallen genoeg mensen af die al een RPL of CPL hadden, dus ga nu maar stap voor stap!
 
hey captain, je bent wel heel erg van jezelf overtuigd hè

hoop voor je dat je inderdaad een gezellige klas krijgt...

aan posts die ik van de anderen lees denk ik dat ze wel een leuk groepje zijn.. ;)
 
Heheheheehe



Hehehehehe..


Hhehe...



Succes jongens, heerlijk om jullie topic te lezen :)
 
Graag gedaan, alleen zijn er steeds minder mensen uit de klas die er nog wat op posten. Btw, kamers zijn oke, de mensen zijn te gek! :D

@TheCaptain: hoe kan je nog niet weten in welke klas je zit? Wij beginnen maandag al, dus ik mag hopen dat je ook al ongeveer weet wanneer jij moet beginnen...?
 
als je in klas 06-01 zou zitten zou je dat wel weten
dus ik neem aan dat je dan in 06-02 zit, kan je navragen bij de KLS, als je het nog niet weet

Verder ben ik van mening dat je het niet eens zou moeten willen om al je wing te dragen terwijl de rest van je klas er nog maanden voor moet knokken
De wing geldt trouwens voor je PPL en niet voor je RPL dus mag je hem eigenlijk helemaal nog niet opspelden ;)

mocht je toch in 06-01 zitten dat zie ik je de 24e :)
je kan nu ook al langskomen, het is een beetje saai zo met z'n tweeën :D
 
Terug
Bovenaan