KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
ik had begrepen dat je in de USA voor je PPL ging (daarvoor je wing krijgt) en daarna je CPL in Eelde ging halen :D
maar je CPL is helemaal niet te vergelijken met een RPL, dus dan gaat het verhaal al helemaal niet op :)
 
Swank zei:
ik had begrepen dat je in de USA voor je PPL ging (daarvoor je wing krijgt) en daarna je CPL in Eelde ging halen :D
maar je CPL is helemaal niet te vergelijken met een RPL, dus dan gaat het verhaal al helemaal niet op :)

Tjonge tjonge, hebben jullie je uberhaupt verdiept in de opleiding waar jullie 111.000,- voor gaan betalen??? Als je je CPL hebt, krijg je je wing. En voor The Captain: met zo'n attitude zul je je wing wel nooit halen. RPL stelt niet zoveel voor hoor, dus loopt niet zo hard van de toren te blazen... Succes met de opleiding.
 
kink in de (hersen)kabel, kan gebeuren, mijn excuus
In Amerika ga je voor je CPL en als je terug bent in Nederland krijg je je wing opgespeld
 
TheCaptain zei:
Trouwens, in de study guide staat dat je je wing pas krijgt na het amrika traject! Maar ik kan al vliegen dus eigenlijk mag ik hem al opspelden natuurlijk :p:

Ik ga in elk geval wel vragen of ik em al mag hebben, zou wel gaaf zijn!!! :)


vind ik toch maar een rare mentaliteit. Doe gewoon met de rest van je klas mee, feest samen als jullie je wing krijgen.
Wat zou je met je wing doen, een beetje opscheppen bij de klasgenoten :confused: .
ergens niet echt logisch dat je je wing zou kunnen verdienen zonder ook maar eerst je theorie te behalen!!
Blijf eerst nog wat me voetjes op vaste bodem, geniet van alles wat je te wachten staat en het komt wel in orde
veel succes met de opleiding
 
Nou, genoeg over die wings! Ze kunnen wat mij betreft gestolen worden... Het gaat mij om het vliegen en niet om speldjes die je op je borst speld!
 
he car! waar zit je nou?
je zou toch nog langskomen vandaag? :D

die wings doen er inderdaad nog heel even niet toe
we moeten eerst nog 9 maanden theorie volmaken en daarna het USA traject nog
 
Laatst bewerkt:
Ja ja, ik kom vanavond! Dan pas kan ik mn koelkast halen dus je zal me pas tegen 9en zien...! Tot vanavond!
 
Ik rijd samen met Sander uit onze klas morgen hééél vroeg aan en dan zien jullie ons als het goed is rond n uur of 10, 11 :)
 
Is ook prima! Nu de wedstrijd is afgelopen zullen de mannen ook wel zo thuis komen en dan kom ik er waarschijnlijk straks weer aan :D Ik moet alleen nog een dekbed, kussens en een kabelsnoer vinden...:rolleyes:
 
Rans zei:
Ik rijd samen met Sander uit onze klas morgen hééél vroeg aan en dan zien jullie ons als het goed is rond n uur of 10, 11 :)

Wie of wat ga je aanrijden dan?
 
Terug
Bovenaan