We hebben er weer een selectief quoter bij zie ik. Alles waar we geen antwoord op weten reageren we niet op. Ik ga dat voorbeeld ook maar eens volgen.
Precies. Daarom mijn vraag hoe je bij die 4 routes komt :biertje:
Quote mijn zin daaronder dan ook even, voor de goede orde. Ik corrigeer mezelf daar al om te stellen dat HV al geruime tijd geen goudmijntjes meer heeft.
En hoe ik erbij kom? Dat weet je zelf maar al te goed hoe ik erbij kom!
Nee hoor
Eigenaar van een travel agency.
Je bedoeld een reisburo? Zon kantoortje waarvan je er steeds minder ziet in Nederland? Of is een Travel Agency weer een modern Engels woord voor iets anders tegenwoordig? Maakt verder ook niet uit, punt blijft hetzelfde:
Betreffende meneer of mevrouw loopt in ieder geval al een jaartje of wat achter met zijn informatie.. Alleen daar lees ik geen reactie op?
We hebben het hier over Europese bestemmingen. Ik had wat duidelijker kunnen zijn, maar ik bedoel dan ook seat-only op de Europese bestemmingen.
Uhm,dat maak je er inderdaad nu van, dat maakte ik er niet uit op.
Naja,op dezelfde manier dus als de laatste 10 jaar geleden de long-Haul.
(En toen gaf men Arke ook geen stuiver) plus nog wat extra's. Maar dat zal later vanzelf duidelijk worden. Daarbij heb ik op het product al een toelichting gegeven.
We gaan zien wat het komende jaar gaat brengen. 2016 gaat in ieder geval erg interessant worden! :biertje:
Yup dat is het enige waarmee ik het in jouw post wel eens ben. Gelukkig zijn er wel Nederlandse Airlines die wel een durf hebben en groei na groei realiseren en daarmee winst weten te maken, zoals bijvoorbeeld Corendon (na 2 jaar al 3 eigen kisten) en Arke. In tegenstelling tot de blauwe en aanverwante groepen die de laatste jaren geheel visieloos alleen maar naar anderen lopen te wijzen en daar zelf aan ten onder (dreigen) te gaan.
Terug naar de uitdagingen van de KLM.
Max Rate,
Als je zo afgeeft op de ME3, wat is dan jouw mening over de codeshare van EY op diverse KL vluchten? Vind je dat positief of juist niet?