Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben het roerend eens met je. Geniet ervan, ben blij dat het mij niet (meer) raakt.
Even inhoudelijk, ik mis het Dollar effect Orange. Die invloed is vrij groot.
Leases van de 333 lopen in 2022 af....
En van de 332? Wannee lopen daar de leases vanaf?
Aah oke. Dan wordt de ica operatie iig een stuk goedkoper. Das mooi. Weet je misschien ook hoe het bij concurrenten is; hebben maatschappijen zoals EK die tientallen vliegtuigen tegelijk bestellen die ook geleased, of echt gekocht?
Hier heb je het overzicht per 15 maart 2015 van de vloot van Emirates:
Daar waar A300-200 staat moet je lezen als A330-200, het betreft een (spel)foutje in hun jaarverslag.
Zonder een jankverhaal over subsidie te beginnen: waar gaan ze die 280 orders van betalen?
Hun jaarverslag is enkel voor de bühne, vandaar dat ze zich weinig zorgen maken over dit soort foutjes...alles, maar dan ook alles wordt direct of indirect gefinanceerd door de overheid. Emirates, vliegvelden, suppliers etc. Zelfs de leasemaatschappijen hebben lijntjes met de sjeik himself.
Het is dus ook niet zo ingewikkeld om te bedenken waar alle miljarden vandaar worden getoverd om al die uitstaande orders van te betalen.
Watis eigenlijk het plan qua ombouw voor de 8x 773 die nog oude stijl zijn? Worden die omgebouwd en wanneer?
En als ze de 772 voor het einde van het jaar af willen hebben mogen ze ook wel gaan opschieten. 6 van de 15 moeten nog!
Leg die link tussen lease maatschappijen en de Sjeik eens uit 180BT?