wsh
New member
@orange: nee ik zie het voorlopig niet gebeuren maar die dag komt wel een keer. De discussie over het eigen vermogen wordt voor bijna 40% door dit effect veroorzaakt (een nederlands probleem bovendien).
Het is ook een uitzonderlijk probleem want het is vrij lang geleden dat de rente zo laag heeft gestaan? Dit moeten we in ons achterhoofd blijven houden.
@nfs: is 500miljoen structureel per jaar of over de looptijd van 3 jaar?
Klm moet 700mln winst kunnen draaien.
Reken maar uit hoeveel de produktie goedkoper wordt met de 789
Hoeveel grondtroepen er weg moet worden gesaneerd door vrachtkrimp
Hoeveel minder opbrengst vracht ivm afstoten combi
Hoeveel besparing met de nieuwe cao's en personeels maatregelen.
Waar sta je dan?
Ik vermoed op nog geen 300mln tot 350mln?
Dan zou je met beter yield management iets moeten kunnen winnen .. Klm heeft zo n beetje de meeste stoelen per type en de hoogste bezettingsgraad.. Dan moet je ook iets met je prijs kunnen doen.
De rest is wat er teweinig is bespaard...
De tijd van dividend is overigens heeeeeeeel erg ver weg.
Eerst ev naar 6 tot 8 miljard positief..
Het is ook een uitzonderlijk probleem want het is vrij lang geleden dat de rente zo laag heeft gestaan? Dit moeten we in ons achterhoofd blijven houden.
@nfs: is 500miljoen structureel per jaar of over de looptijd van 3 jaar?
Klm moet 700mln winst kunnen draaien.
Reken maar uit hoeveel de produktie goedkoper wordt met de 789
Hoeveel grondtroepen er weg moet worden gesaneerd door vrachtkrimp
Hoeveel minder opbrengst vracht ivm afstoten combi
Hoeveel besparing met de nieuwe cao's en personeels maatregelen.
Waar sta je dan?
Ik vermoed op nog geen 300mln tot 350mln?
Dan zou je met beter yield management iets moeten kunnen winnen .. Klm heeft zo n beetje de meeste stoelen per type en de hoogste bezettingsgraad.. Dan moet je ook iets met je prijs kunnen doen.
De rest is wat er teweinig is bespaard...
De tijd van dividend is overigens heeeeeeeel erg ver weg.
Eerst ev naar 6 tot 8 miljard positief..
Laatst bewerkt: