Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, volgens mij was Jort de enige aan tafel die het begrepen heeft.Maar wat een slap verhaal van Steven Verhagen zeg. Het enige argument waar hij mee komt is dat de slechte positie van Air-France/KLM door de ME3 komt. Ja, ze worden gigantisch geholpen door de staat waardoor ze een heel mooi product neerzetten. Maar ondertussen zegt hij wel dat hij bij de Nederlandse staat wil aankloppen voor hulp. Dat is nogal krom.
Daarbij vind ik het vreemd dat een grote groep als IAG wel gewoon kan concurreren en winst kan maken met de competitie van de ME3 terwijl Emirates bijna elk veld in de UK leegzuigt met grote machines.
Maakt KLC winst?
35 minuten turnaround op Schiphol is echt heel snel. Ryanair doet het met 25 minuten op een kleine buitenluchthaven..
Precies Dogleg, de redenatie dat Europa verlies lijdt is dan ook puur boekhoudkundig. Echter kun je wel uitrekenen hoeveel lager de overhead bij KLC is. KLC doet 30% van de Europa productie terwijl de overhead bij KLC lager is dan 30% van het verlies. Zo zou je kunnen beredeneren dat KLC winst maakt.
Met de komst van de E175 zal deze overhead verder omlaag gaan.
@wsh Ryanair doet 186 Pax in 25 min. KLC doe 100 pax op een Ryanair veld in 30 min. en in 35 min. op AMS. Onder andere de regeltjes politiek dat op AMS geen twee trappen op het platform gebruikt kunnen/mogen is daar debet aan.