Orange
Member
KLM OR tegen sloop Martinair
KLM OR tegen sloop Martinair
Vandaag verschijnt dit bericht op Luchtvaartnieuws:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/klm-ondernemingsraad-tegen-sloop-martinair
Het zou wel aardig zijn van diezelfde OR als ze even uitleggen waar het benodigde geld vandaan moet komen om investeringen te plegen inplaats van min of meer de operatie in bijna zijn geheel af te breken. Eerlijk is eerlijk weg is weg je krijgt het nooit meer terug.
Over 8 dagen komen de cijfers van 2014 naar buiten, en die zullen dramatisch zijn iedereen voelt dat in zijn achterhoofd. Een kleine voorspelling is wel te maken op basis van de traffic cijfers okt, nov en dec alsmede het 3e kwartaal verslag van AFKL.
Als je nou de revenues en costs per kilometer over de eerste 9 maanden ook van toepassing verklaard op de laatste 3 maanden heb je een full year guess.
Even invullen en echt heel erg ver zul je er niet vanaf zitten, er is in de laatste 3 maanden behalve 3 winstwaarschuwingen namelijk niets opzienbarends gebeurd.
Cargo is een molensteen voor deze huidige organisatie en niemand heeft blijkbaar de juiste knop gevonden om het winstgevend te krijgen, doodzonde. Maar ook passage draait binnen AFKL maar net break even.
Een paar dingen om in je achterhoofd te onthouden:
Perform 2020 was in september 2014 aan de aandeelhouders gepresenteerd voor de winstwaarschuwingen, ik vrees dat dat hele plan zo de prullenbak in kan omdat het gewoon niet meer voldoet. Is voor mij de enige verklaarbare reden voor dit zwijgzame management.
KLM OR tegen sloop Martinair
Vandaag verschijnt dit bericht op Luchtvaartnieuws:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/klm-ondernemingsraad-tegen-sloop-martinair
Het zou wel aardig zijn van diezelfde OR als ze even uitleggen waar het benodigde geld vandaan moet komen om investeringen te plegen inplaats van min of meer de operatie in bijna zijn geheel af te breken. Eerlijk is eerlijk weg is weg je krijgt het nooit meer terug.
Over 8 dagen komen de cijfers van 2014 naar buiten, en die zullen dramatisch zijn iedereen voelt dat in zijn achterhoofd. Een kleine voorspelling is wel te maken op basis van de traffic cijfers okt, nov en dec alsmede het 3e kwartaal verslag van AFKL.
Als je nou de revenues en costs per kilometer over de eerste 9 maanden ook van toepassing verklaard op de laatste 3 maanden heb je een full year guess.
Even invullen en echt heel erg ver zul je er niet vanaf zitten, er is in de laatste 3 maanden behalve 3 winstwaarschuwingen namelijk niets opzienbarends gebeurd.
Cargo is een molensteen voor deze huidige organisatie en niemand heeft blijkbaar de juiste knop gevonden om het winstgevend te krijgen, doodzonde. Maar ook passage draait binnen AFKL maar net break even.
Een paar dingen om in je achterhoofd te onthouden:
- Sec KLM maakt winst insofar voor 2014, we vergeten dan even de pensioenmutatie
- Maintenance maakt winst over geheel AFKL
- Catering maakt winst over geheel AFKL
Perform 2020 was in september 2014 aan de aandeelhouders gepresenteerd voor de winstwaarschuwingen, ik vrees dat dat hele plan zo de prullenbak in kan omdat het gewoon niet meer voldoet. Is voor mij de enige verklaarbare reden voor dit zwijgzame management.
Laatst bewerkt: