B767-300ER
New member
edit vraag verkeerd begrepen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry voor de threaddrift. Maar hoe zit dit nou eigenlijk?
Je zegt dat voorheen 2% van brutosalaris werd opgebouwd, maar de afdracht vanuit KLM was ongeveer 48% (?) van bruto salaris.
Ik kan die getallen totaal niet met elkaar matchen....
Aha... Nou die inleg verzekerd al 24 jaar dit bedrag. 62400/2600= 24.
Ik vraag me af hoe de bijbehorende premie bij de pensioenopbouw percentages word bepaald. Dit is tenslotte het bedrag dat bepalend is voor de belastingdienst. Enig idee?
Aha... Nou die inleg verzekerd al 24 jaar dit bedrag. 62400/2600= 24.
Dat is nu juist wat de regeling zo kostbaar maakt: ongeveer 40% van afdracht (de storting door individu en KLM tezamen) wordt gebruikt voor om de jaren 56-65 te dekken. De jaren 65-67 zijn voor zover ik weet nog niet dichtgetimmerd, maar er is een voorlopige regeling voor.Vanwege de vroege pensioennering van een vlieger liggen ze hoger dan in de rest van het bedrijfsleven.
Hoe ben je daar achtergekomen?Beste mensen, ik stop met het delen van informatie op deze plek. Het Haarlems Dagblad blijkt actief mee te lezen.
Ah, het HD leest mee. Je bent er eindelijk achter gekomen NfS?.....ik stop met het delen van informatie op deze plek. Het Haarlems Dagblad blijkt actief mee te lezen. En zonder achtergrond informatie leidt het slechts geven van een mening alleen maar tot welles-nietes.
Yeah Right! Zo ken ik er nog wel een paar.Murphy toont zich na de uitspraak van de hoge raad een zeer slechte verliezer .......De toekomst van de klm zelf kan hem zijn reet roesten.
Inderdaad R7. Laat dat nou juist het grootste probleem zijn van het personeel (zie boven)....Nu nog de 'seat/mile' costs omlaag en dan komt het goed!