B767-300ER
New member
:biertje:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het bijzonder jammer dat sommigen elkaar niet begrijpen. 180BT vliegt voor en bij de KLM en het gaat hem, en mij, aan het hart. Om hem nu in te wrijven wat het predicament van de MaC vlieger is vind ik zeer onterecht...en jammer.
Laten we ons houden bij de titel van deze thread en ophouden met geneuzel....NFS en 180BT hebben exact het zelfde voor...voortbestaan van de KLM!
Respect voor Elbers en Swelheim.
Respect ook voor de rvc .. Alleen erg jammer dat ze niet al veel eerder ingrepen.
Jemig, 180BT, wat moet jij een pesthekel aan je werk hebben! Snel mee stoppen zou ik zeggen.......laat staan dat ik na mijn pensioen nog graag een paar keer snachts boven de plas wil hangen 'omdat ik vliegen zo leuk vind'...
maar als je de pogingen van AF zo ziet om alles naar Parijs te willen halen, hebben jullie dan ook geen flashback naar de afgelopen periode met MP?.
Eigenlijk is daar toch exact hetzelfde gebeurd waar wij nu als KLMer zo zeer voor vrezen?...
Er is toch een gezamenlijke AF-KLM sen lijst?..
Alléz!, heren KLM vliegers. U denkt toch niet dat jullie met de ('Allo!, 'Allo!) Franse collega's gaan werken. Kom op hé! Of dat deze Franse collega's ineens de blauwe vliegtuigen gaan bemannen?!Ik ben nogal cynisch van aard... uiteindelijk kiest iedereen voor z'n eigen portemonee en zal de minderheid (lees KLM vliegers) zich moeten schikken naar de meerderheid (AF vliegers). Alle 'afspraken' te na... dat is realiteit.
Ad 2) ME3 en THY hebben nu al te kampen met een tekort. Roadshows en lagere aanname eisen ten spijt, er zijn er simpelweg niet genoeg die daar willen of mogen werken. EK is onlangs 5% van het vliegerkorps verloren wegens schandalige behandeling van de vliegers door meest lokale superieuren.Even nog een paar puntjes.
1).....
2) De ME3 zullen heel snel met andere limitaties te maken kijken. Lees - te weinig vliegers die in het MO willen/kunnen werken. Dit heeft deels te maken met de reputaties van de bedrijven en deels met de toename in de pensioneringen (jawel, echt...)
3) Ik denk dat tegelijk met de reorganisatie, KLM tegen de overheid in NL aan moet schoppen. Inzichtelijk maken voor het grote publiek, dat het bedrijf ERNSTIGE hinder ondervindt van de beperkingen op Schiphol, taxen etc.
Ja... en ik heb geen illusies dat ik horizontaal ga instromen bij AF zoals sommige van onze MP "-collega's" dat dachten te kunnen flikken bij KLM.