Rippleseven
New member
Hoe een vlieger 'fatigue' beleefd is sterk persoonlijk...Er is een fundamenteel verschil tussen ICA en EUR. 4 sectoren op een dag in kut weer gaan je niet in de kouwe kleren zitten! Nachten overslaan en in tijdzones leven 9 uur verder op ook niet...
Back on topic dan maar...Er moet door de individuele vlieger harder gewerkt worden, maar daar heeft de KLM de produktie niet voor!! Wel als er niet van onder af wordt aangevuld en als ze de pensionados to be laten gaan en zo het vliegerkorps met 20% reduceren.....70 uur minimaal per maand voor een ICA vlieger. Op EUR vliegen de mannen en vrouwen bij de KLM al ballsout....maar om op de wet te gaan zitten is crimineel! Dat mag niet gebeuren.. Ik vermoed dat de kneep zit in de ICA productie want daar is het bij de KLM een walhalla vergeleken bij de rest....
Back on topic dan maar...Er moet door de individuele vlieger harder gewerkt worden, maar daar heeft de KLM de produktie niet voor!! Wel als er niet van onder af wordt aangevuld en als ze de pensionados to be laten gaan en zo het vliegerkorps met 20% reduceren.....70 uur minimaal per maand voor een ICA vlieger. Op EUR vliegen de mannen en vrouwen bij de KLM al ballsout....maar om op de wet te gaan zitten is crimineel! Dat mag niet gebeuren.. Ik vermoed dat de kneep zit in de ICA productie want daar is het bij de KLM een walhalla vergeleken bij de rest....