wsh
New member
Heren,
De discussie raakt oftopic.. Of KLM nu de veiligste is of niet. Van iedere fatsoenlijke europese airliner verwacht je dat veiligheid hoog in het vaandel staat en men dit heel serieus doet.
Nu moet ik wel zeggen dat ik met HV en met cityjet landingen heb meegemaakt waarbij ik echy dacht dat we door de grond heen gingen.
Dit topic gaat over de levensvatbaarheid van (af/)klm en hoe dit weer gezond moet gaan worden.
In dat kader vind ik het verhaal dat de holding nu de kas gaat plunderen begrijpelijk maar ook doodeng. Ik vond het interessant te lezen wat de staatssecretaris gisteravond zei. De vraag is in hoeverre zij hier echt goede afspraken kan maken.
Voor KL ben ik echt niet zo somber mits men snel handelt en het vertrouwen weet te herstellen.
AF gaat weer typisch op zijn frans .. Politiek gekonkel wat veel te lang duurt. Wel was ik verrast met wat de fransen hadden verbeterd maar juist niet publiek hadden gemaakt. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat daar stiekem al wel heel veel gebeurd.
Laten we hopen dat het management nu op een goede manier de zaak richting de 1 miljard winst weet te buigen zoals bij LH en IAG(?).
De discussie raakt oftopic.. Of KLM nu de veiligste is of niet. Van iedere fatsoenlijke europese airliner verwacht je dat veiligheid hoog in het vaandel staat en men dit heel serieus doet.
Nu moet ik wel zeggen dat ik met HV en met cityjet landingen heb meegemaakt waarbij ik echy dacht dat we door de grond heen gingen.
Dit topic gaat over de levensvatbaarheid van (af/)klm en hoe dit weer gezond moet gaan worden.
In dat kader vind ik het verhaal dat de holding nu de kas gaat plunderen begrijpelijk maar ook doodeng. Ik vond het interessant te lezen wat de staatssecretaris gisteravond zei. De vraag is in hoeverre zij hier echt goede afspraken kan maken.
Voor KL ben ik echt niet zo somber mits men snel handelt en het vertrouwen weet te herstellen.
AF gaat weer typisch op zijn frans .. Politiek gekonkel wat veel te lang duurt. Wel was ik verrast met wat de fransen hadden verbeterd maar juist niet publiek hadden gemaakt. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat daar stiekem al wel heel veel gebeurd.
Laten we hopen dat het management nu op een goede manier de zaak richting de 1 miljard winst weet te buigen zoals bij LH en IAG(?).