180backtrack
New member
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Of ik niet weet dat AFKL voor grote uitdagingen staat? Wat denk je zelf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FD kwam vrijdag met nieuws. Daarop wordt hier gereageerd. Hoezo: "kom eens met wat nieuws"? Wist jij vrijdagmorgen dat AFKL het kasgeld zou roven van KLM? Nee? Dan is dat 'nieuws', toch?nogmaals, kom eens met wat nieuws.
180T is, net als zovelen hier, volstrekt in 'denial'.Ik weet niet wat er binnen de wandelgangen gebeurd, maar de cijfers zijn niet bepaald geruststellend. Deel jij die zorgen dan niet 180BT?
Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Of ik niet weet dat AFKL voor grote uitdagingen staat? Wat denk je zelf?
Gedeelde bezorgdheid? Mensen zouden hier zich beter zorgen maken om het level playing field, arbeidsvoorwaarden en de EU luchtvaart in het algemeen.
Gedeelde bezorgdheid? Geloof je dat zelf echt?
Mensen zouden hier zich beter zorgen maken om het level playing field, arbeidsvoorwaarden en de EU luchtvaart in het algemeen.
Dus iedereen bij AF/KL: KOM EENS MET IETS NIEUWS!
Ik heb nog een tip voor je Murphy: gewoon één salarisschaal (meest juniore CoCo natuurlijk) net als in Noord Korea, DDR of de USSR.
- WRR --> EU-FTL
- Functiebetalingen afschaffen en vervangen door 2 schalen (FO/CPT) met een dienstjaren factor en omscholingsknipkaart.
- Salaris bevriezen voor 5 jaar.
- Pensioenregeling herzien en uittreden op 56 afschaffen (wordt moeilijk gezien de uitspraak van Hoge Raad in 2012).
Bedankt voor je constructieve bijdrage. Ik begrijp dat, als de vliegers op low-cost niveau gaan zitten, alles goed komt. Goh, waarom kon ik dat niet bedenken? Chapeau!
Ik heb een cc'tje naar Elbers gestuurd.
KLM scoort de eerste plek op veiligheid. Dat is heel belangrijk in deze discussie. Ook iets waar KLM vliegers best trots op mogen zijn.
Sinds wanneer? Ken toch echt een paar loco's in EU die nog geen hull-losses hebben gehad of op zijn gestegen van een taxibaan.
KLM is veilig maar de eerste plek?
Of is dat weer zo'n zelf gesponsorde prijs waar de gehele luchtvaart vrolijk aan meedoet.
Sinds wanneer? Ken toch echt een paar loco's in EU die nog geen hull-losses hebben gehad of op zijn gestegen van een taxibaan.
KLM is veilig maar de eerste plek?
Of is dat weer zo'n zelf gesponsorde prijs waar de gehele luchtvaart vrolijk aan meedoet.
The world’s new leading airline in terms of its safety record, is Cathay Pacific from Hong Kong, followed by Emirates, EVA Air of Taiwan and Air Canada. The safest airline in Europe is therefore now the Dutch KLM in fifth, ahead of Air New Zealand and Qantas of Australia.
Bedankt voor je constructieve bijdrage. Ik begrijp dat, als de vliegers op low-cost niveau gaan zitten, alles goed komt. Goh, waarom kon ik dat niet bedenken? Chapeau!
Ik heb een cc'tje naar Elbers gestuurd.
:bwah:KLM is veilig maar de eerste plek? Of is dat weer zo'n zelf gesponsorde prijs waar de gehele luchtvaart vrolijk aan meedoet.
:bwah:
Leest niemand dan meer nieuws? Zie: rapport van Jet Airliner Crash Data Evaluation Centre. Ik verzin het niet zelf.