Rippleseven
New member
http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/23523607/__DJ_Romero_woest_op_KLM__.html
Ok, ok...het staat in de Telegraaf...maar toch..:stapelge:
Ok, ok...het staat in de Telegraaf...maar toch..:stapelge:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NvS, ik neem aan dat je een geintje maakt.....Moet een nuchtere, Nederlandse airline BNers voortrekken?
Geen leuke media aandacht. Net zoals destijds met Doutzen. Maar je kan het ook anders bekijken: Moet een nuchtere, Nederlandse airline BNers voortrekken?
Geen leuke media aandacht.
Ach, net als KLM was ook BA gisteren aan de beurt... Het was hier groot nieuws dat BA niet had willen wachten op ongeveer 40 pax die op een vertraagde binnenlandse vlucht in India zaten, en dat ze daardoor noodgedwongen op het vliegveld hebben moeten slapen. (Daarna kwam natuurlijk pas naar buiten dat een groot gedeelte hiervan een hotelaanbod afgeslagen had...)En daarom vliegt Doutzen nu BA.....��
Blijkbaar is hij in Amsterdam aangekomen met 30hr vertraging.. Nou weet ik natuurlijk niks van eventuele compensatie en dergelijke af, maar ik zou ook niet blij worden van een dergelijke vertraging...
Natuurlijk, en dat geld ook voor het BA voorbeeld, totdat je het hele verhaal kent kun je nooit een goede mening geven over wat er precies is gebeurd / mis is gegaan.
Ach, net als KLM was ook BA gisteren aan de beurt... Het was hier groot nieuws dat BA niet had willen wachten op ongeveer 40 pax die op een vertraagde binnenlandse vlucht in India zaten, en dat ze daardoor noodgedwongen op het vliegveld hebben moeten slapen. (Daarna kwam natuurlijk pas naar buiten dat een groot gedeelte hiervan een hotelaanbod afgeslagen had...)
Moraal van het verhaal: Elke airline heeft wel eens dergelijke verhalen die het nieuws halen...
En daarom vliegt Doutzen nu BA.....????
Ik begreep dat ze vandaag nog aan boord van een KLM toestel zat hoor. Wel een 400, dus niet met de stoelen waar ze de vorige keer over klaagde
Ik stel de vraag die iedereen hier heeft NvS: maak het niet zo spannend en zeg eens welke zaken niet bespreekbaar zijn voor KLM. En welke niet voor VNV? De media willen dat graag weten......Terzake.....blijkt dat KLM ineens niet over een aantal zaken wil spreken....ik hoop dat men...niet gaat moddergooien in de media.
noodzakelijke aanpassingen die quick wins zijn:
- KLC Europa (737 cockpit en cabine onder desbetreffende CAO bij KLC integreren).
- Dubbele Dopler dag weg
- 4 vlieger operatie weg
- kortere stops op bestemming (geen 5 daagse CUR of 8 daagse SIN)
- Minder rust thuis op ICA
- Efficiënter indelen op ICA
- Afschaffen van 50% vliegen (vooral cabine)
- Reduceren "eilandjes"; Hub Controll Center, Operations Controll Center, Netwerk en Duty Area Manager hebben allemaal wat in de melk te brokkelen als het gaat om de operatie.
- Kappen met nutteloze ontwikkelingscursusen voor cabine. Deze maand is het thema "licht" (you gotta be kidding me)
- Afschaffen handboekdagen (kantoordag waarbij F/O's het OM-A en OM-B leert kennen) voor 737 vliegers.
-Medical voor een vlucht (kan vooral op Europa, ICA afhankelijk van FDP).
Schiet maar...