Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, gerommel in de marge maar dat zijn de suggesties die hier worden geponeerd.
Twee lege business stoelen ..... waarvan ik er eentje had willen kopen met mijn punten, maar omdat ik een "te goedkoop ticket" had (... 1237 euro is m.i. niet echt goedkoop voor deze rit ...) was dit niet mogelijk. Ik hoor dit ook veel van collega's. We zijn allemaal platinum members met een onbruikbare plas van min. een half miljoen mijl. Staan die mijlen niet als uitstaande verplichting op de KLM balans? Hoe zit dat?
Wat ik er van begrepen heb is dat KLM de gevoels-waarde van een business ticket niet wil laten 'verwateren' door al te veel stoelen uit te geven op basis van punten. Met alle respect voor de trouwe klant. Want passagiers praten toch veel met elkaar en wordt dit toch op termijn bekend. Om dezelfde reden wil KLM het IPBen door personeel in de business class zoveel mogelijk beperken. En dringt ze personeel er ook op aan om discreet te zijn. Zowel als IPBer als richting IPBer. En terecht. En wat mij betreft mag de minumumleeftijd voor de businessclass omhoog naar 16 jaar.
Met andere woorden: Toch het liefst zoveel mogelijk 'echte' business class passagiers. Dan maar een paar lege stoelen. Is beter voor de beleving.
Wat ik er van begrepen heb is dat KLM de gevoels-waarde van een business ticket niet wil laten 'verwateren' door al te veel stoelen uit te geven op basis van punten.
One customer, well taken care of, could be more valuable than $10,000 worth of advertising.” Jim Rohn
Volgens mij verdient KLM alleen nog maar aan vol betalende C class passagiers. Voor de meeste andere tickets draaien ze quitte of moet er geld bij.
Hoog tijd voor een nieuwe bezuinigingsronde.
Wat ik er van begrepen heb is dat KLM de gevoels-waarde van een business ticket niet wil laten 'verwateren' door al te veel stoelen uit te geven op basis van punten. Met alle respect voor de trouwe klant. Want passagiers praten toch veel met elkaar en wordt dit toch op termijn bekend. Om dezelfde reden wil KLM het IPBen door personeel in de business class zoveel mogelijk beperken. En dringt ze personeel er ook op aan om discreet te zijn. Zowel als IPBer als richting IPBer. En terecht. En wat mij betreft mag de minumumleeftijd voor de businessclass omhoog naar 16 jaar.
Met andere woorden: Toch het liefst zoveel mogelijk 'echte' business class passagiers. Dan maar een paar lege stoelen. Is beter voor de beleving.
En je moet ook blond zijn en een harde g hebben?
Ik heb wel een gevoelige snaar geraakt geloof ik.
Doha-based Qatar Airways will launch daily Boeing 787 flights to Amsterdam on 16 June.
Bron: flightglobal