B767-300ER
New member
Ik bedoel dat je eerst zegt dat ze minstens hetzelfde moeten bieden als EK, maar vervolgens zegt dat de 3-4-3 een slechte zet is (notabene hetzelfde als EK). Vandaar tegenwtrijdig. Meer niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
7. Een aanname stop van personeel is niet nodig.
9. De voorgestelde maatregelen (140 miljoen bezuinigen per jaar) is klein in vergelijking met alle kosten.
10. Enige discussie over kostenreductie behoort niet hier te worden uitgevochten.
....waaronder ook veel vliegers, kijkt alleen maar naar binnen en wijst alleen maar naar buiten. Daarmee moet eens gestopt worden, als jullie op de lange termijn willen overleven moet je de moed hebben om bedongen arbeidsvoorwaarden eens fundamenteel tegen het licht te houden en te beoordelen op efficiëntie en houdbaarheid.
Feit is dat ze al jaren hebben ingeleverd aan secondaire arbeidsvoorwaarden.
Om maar even aan te geven... ze krijgen dit jaar maar de helft van hun einde-jaars uitkering en hebben vrije dagen ingeleverd bij de vorige CAO onderhandelingen. Om maar te zwijgen over de nul-lijn in de afgelopen jaren. Zo maar een greep...
Klopt, eind december weten we meer.
Klopt, maar hij heeft geen rekening gehouden met de lange tenen van de drie cabinebonden. Die zitten nu al in de gordijnen. En juist daar moet er nogal wat gebeuren. Waar Camiel z'n keutel heeft ingetrokken, zal Elbers moeten doorzetten. Maar goed, de verdeeldheid bij de cabine is aardig groot, 'na ons de zondvloed' doet het altijd goed bij de senioren, en lang niet iedereen is lid. Die zwakte zal maximaal benut worden.Nou, volgens mij wil Elbers eind december Het Plan op de rails hebben...
Sorry, NfS, nu ga je écht te ver! Als jij KLM-er bent dan verwacht ik veel meer solidariteit van je.En als ik dan toch even buiten m'n eigen domein aan het wijzen ben: ik hoop dat er wat gedaan wordt aan leeftijd, deeltijd, BMI en motivatie bij de tweebanders.
Uitfaseringen KLM 744:
PHBFM - 02-11-15
PHBFC - 07-12-15
PHBFO - 28-12-15
PHBFK - 08-08-16
PHBFP - 05-09-16
PHBFD - 12-09-16
PHBFA - 10-10-16
PHBFN - 20-03-17
PHBFE - 01-04-17
PHBFR - 23-10-17
PHBFB - 01-11-17
Welke logica zit hier achter? Ik had verwacht dat KLM als eerste de Allpax machines eruit zou halen? Op deze manier gaat er toch heel veel (combi)vracht capacititeit verloren terwijl tegelijkertijd MP ook fors afbouwt.
Dat moet een grote impact hebben. Welke machines moeten dit opvullen? Niet de 787. Die schijnt niet eens verder te komen dan de 77x?
Is dit gebaseerd op leasecontract / verwachting voor groot onderhoud?
2015:
BFM - 74M
BFC - 74M
BFO - 74M
2016:
BFK - 74M
BFP - 74M
BFD - 74M
BFA - 744
2017:
BFN - 744
BFE - 74M
BFR - 74M
BFB - 744