Er is duidelijk een verschil in beleving tussen ons. Hierbij maar weer eens mijn versie .
De WRR ingrepen doen enorm pijn . Op de 737 weer 17/11 en de laat/ vroeg schema's , op de 777/789 de afgewezen verzoeken , vele China roosters, weinig thuis en het ingenomen RV hakken er giga in. Velen vluchten deeltijd in. Ik hoor juist nooit iemand over geld, zou ook tamelijk gênant zijn he? Op de A330 allemaal niet aan de orde, vandaar jouw kijk op deze zaak ( op verzoek geen wereld). Er komt trouwens helemaal geen crewrest in de A330. Mogelijk bedoel jij een platte passegiersstoel?
Doorvliegen, ook zoiets. Vele rechtszaken , tot de hoogste rechters, hebben ze verloren, zij die het hardst erom vroegen. En wat hebben we nu? Degene die het wilden, vaak net voor hun pensioen kregen niets erbij, de gene die het niet wilden, lager op de lijst ,kregen er 2 jaar bij. Dus 2 keer mispoes. Briljant bestuur! Vergeet niet dat alle tegenstemmen op sept 2015 uit deze groep kwamen!
Over de pensioenregeling heb ik reeds gezegd, dat Steven Verhagen er een mooie deal uit wilde slepen, daar ben je niet,op in gegaan. Op het VNV forum heb je deze man met visie afgemaakt tijdens de verkiezingen . De rest is nu geschiedenis .
Weet niet waar je die 50K vandaan haalt. Het regeerakkoord is er nog niet. Zit je daar aan tafel? Weet wel dat die verschrikkelijke vvd dit wil. Gelukkig het CDA en de CU niet, maar vooreerst,laten we afwachten wat het wordt en niet van alles roepen. Het kan een deal zijn binnen de evt vlaktaks, maar dat is puur speculeren en dus zeg ik dat erbij.
Die aandelen en mogelijke zetel zijn erg laat, als het al komt, maar zal me verder een zorg zijn. Dit is vooral een speeltje van het bestuur. De gewone vlieger heeft hier niets aan als hij weer eens aan het afzien is 'nachts of 's ochtends heel vroeg.
Conclusie: cao is een fiasco.