Need for Speed
Active member
Goede analyse WSH, alleen dicht je het effect van (wederom) inleveren door de vliegers een te groot effect toe. We hebben dus al eens een keer ingeleverd. Dat had in de eerste plaats een positief effect op de korte termijn en wel boekhoudkundig. (Accountants even blij, daardoor financiers even blij, daardoor kon aanschaf B787 doorgaan). In de tweede plaats was het bedoeld als goede voorbeeld. Dat tweede effect bleek dus nul.
Het is nu even mooi weer bij KLM. Inderdaad vanwege brandstofprijs en rente. Externe factoren dus. Juist als het mooi weer is, moet je het dak repareren. In het geval van KLM betekent dat het laten leeglopen van het waterhoofd. Ik zeg het nog maar een keer: Er werken nog steeds veel teveel mensen bij KLM. Dus er zal fors gesaneerd moeten worden.
Gaat niet gebeuren. En als de rente en brandstofprijs weer gaan stijgen wordt het weer uitermate kritisch. En als het alleen maar bij de vliegers vandaan moet komen is dat water naar de zee dragen.
Zelfs als de vliegers helemaal niets verdienen, gaat KLM op den duur nog steeds failliet met 200 werknemers per vliegtuig in dienst.
Het is nu even mooi weer bij KLM. Inderdaad vanwege brandstofprijs en rente. Externe factoren dus. Juist als het mooi weer is, moet je het dak repareren. In het geval van KLM betekent dat het laten leeglopen van het waterhoofd. Ik zeg het nog maar een keer: Er werken nog steeds veel teveel mensen bij KLM. Dus er zal fors gesaneerd moeten worden.
Gaat niet gebeuren. En als de rente en brandstofprijs weer gaan stijgen wordt het weer uitermate kritisch. En als het alleen maar bij de vliegers vandaan moet komen is dat water naar de zee dragen.
Zelfs als de vliegers helemaal niets verdienen, gaat KLM op den duur nog steeds failliet met 200 werknemers per vliegtuig in dienst.
Laatst bewerkt: