Need for Speed
Active member
De uitdagingen van de Koninklijke....
Uit hetzelfde gesprek aan de bar maakte ik overigens op dat KLM serieus nadenkt over de A320.
Er zijn in het KL management wat Boeing hardliners, zoals bijvoorbeeld de Groot en de Vries.
Maar er zijn kennelijk ook aardig wat mensen op soortgelijk niveau die voor 'Brand A' gaan, ipv 'Brand B'.
Hopelijk krijgen de cijfers gelijk.
Maar zonder alle 'B' vliegers tegen het hoofd te willen stoten, denk ik dat voor 'KLM klanten Europa' de A320 een verademing zal zijn.
(Alleen nog even de functiepay afschaffen bij KLM en het is 'vrijheid-blijheid').
Uit hetzelfde gesprek aan de bar maakte ik overigens op dat KLM serieus nadenkt over de A320.
Er zijn in het KL management wat Boeing hardliners, zoals bijvoorbeeld de Groot en de Vries.
Maar er zijn kennelijk ook aardig wat mensen op soortgelijk niveau die voor 'Brand A' gaan, ipv 'Brand B'.
Hopelijk krijgen de cijfers gelijk.
Maar zonder alle 'B' vliegers tegen het hoofd te willen stoten, denk ik dat voor 'KLM klanten Europa' de A320 een verademing zal zijn.
(Alleen nog even de functiepay afschaffen bij KLM en het is 'vrijheid-blijheid').