B767-300ER
New member
Ik geef het op.
Don't
Al helemaal niet door iemand die hier net een weekje huist if al veel langer onder een andere naam aktief is!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik geef het op.
Beste Need for Speed......
Geen idee wat je wil zeggen met je post.:blabla:
Het grote plaatje: De KLM-vlieger kan KLM bijstaan in deze moeilijke tijd, of je vecht voor elk principe en legt alles lam.
Tip: van principes kan je niet vreten.........
De kakofonie van huis, tuin en keuken bedrijfsanalyses en 'goedbedoelde' adviezen wordt namelijk steeds lachwekkender. Goed nieuws omtrent KLM wordt systematisch genegeerd en blijkbaar is men enkel geïnteresseerd in negatief nieuws en buitelen de profetische woorden over de ondergang van KLM over elkaar heen.......
Ziet er goed uit, hoop dat het waar is.....http://www.luchtvaartnieuws.nl/node/132143
Ere wie ere toekomt vwb de lichtpuntjes. Ik maak mij ook geen zorgen dat KLM de 100 niet haalt. En ja, ook ik vind het positief dat er vlootvernieuwing plaatsvindt, het netwerk fors wordt uitgebreid etc..
Don't
Al helemaal niet door iemand die hier net een weekje huist if al veel langer onder een andere naam aktief is!
Het gaat er mij om dat op enig moment een directie of bestuur wel een bedrijf moet kunnen besturen.. Zeker als dat ook echt hard nodig is. Ik vraag me af in hoeverre het veranderen van de bezetting op een vlucht (bijv -1CA) een OR ding is.. Ik weet het echt niet. Wat ik wel weet is dat als niemand zich aanpast het vanzelf over en uit en dat zou ik echt ongelovelijk stom vinden. Zeker omdat het helemaal niet hoeft.
Samenvatting: KLM haalt volledig bakzeil. Strot akkoord gaat door en wordt harder in de CAO verankerd zodat de VNV niet nog eens voor de rechter in de maling kan worden genomen.
In ruil mag de 95 miljoen bijstorting in termijnen worden voldaan en wordt er in 2017 gesproken over hoe de pensioenen te derisken.
Dat is juist natuurlijk, alleen dat kon je een half jaar geleden ook al zeggen voor de opzeggingen die nu als chantage middel werden ingezet. Het uitgangspunt is nu weer het zelfde als een half jaar geleden. Elke verandering of je het er mee eens bent of niet is dan niet eenzijdig opgelegd maar verkocht, en als de prijs achteraf onredelijk laag is kunnen we (vakbond) de hand dan dus ook in eigen boezem steken. Zoals NfS zegt, we moeten ons niet af laten schepen en voorzichtig zijn met accepteren.Ik zie dit echter toch anders. Volgens mij is KLM hier namelijk de winnende partij.
Namelijk om het volgende,
De transitie van db naar dc.
Dat dit gaat gebeuren is een kwestie van tijd
Klinkt alsof Elbers een Willie Walsh spelletje heeft geprobeerd te spelen maar niet de ballen heeft gehad om het door te zetten.