B767-300ER
New member
Ik denk dat VNV na de gebeurtenissen met grond en cabine vind dat KLM zijn geld elders moet gaan halen.
Iets met gelijke monniken enzo
Iets met gelijke monniken enzo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nfs@ reken die 15% eens voor? Er is best iets bezuinigd maar echt niet by far 15% van de totale kosten van de piloten?
De lobby van werknemersorganisaties in de VS heeft klaarblijkelijk niet gewerkt:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...an-toestemming-voor-transatlantische-vluchten
Gôh, komt het nu even mooi uit dat Schiphol 'vol' is.
Tsja
Gewoon als Norwegian je Europese vluchten vanaf Amsterdam schrappen en je hebt 8 vrije slots voor je ICA operatie....
Daarbij hoe vol is Schiphol? Qatar begint straks met zijn 2e dagelijke vlucht, Aeromexico heeft meer slots gekregen en ook Emirates kan aankomende zomer gewoon starten met zijn 3e dagekijkse vlucht (ditmaal met 77W). De beperking zit vooralsnog enkel in de dagrand en nacht slots. Overdag is er nog wel wat te keijgen. Zie bv RyanAir
Zie mijn eerste alinea.
Overigens is de datum 31-1. Veelal komt zon procent of 10 van de slots weer terug. Althans, in het verleden. Maar das geen garantie voor de toekomst.
Inderdaad. We moeten maar even afwachten hoe eea er definitief uit komt te zien. Ik weet niet hoe Norwegian hier verder in staat.
Hoewel de toenadering tussen Etihad en Air France KLM op een laag pitje stond, wordt er volgens bronnen weer onderhandeld over een belang van de Arabieren in Air France KLM.
Hebben jullie het nog over een mogelijk belang van Etihad in AF/KLM gehad?
Weinig nieuws.
Definitieve berekening voor bijstorting volgens het pensioenfonds is uitgekomen op 94M.
Na de opzeggingen, is door het pensioenfonds nog een alternatief aangedragen. Door andere aannames te doen, is het wellicht mogelijk om de extra premiebetaling voor volledige indexatie per 1 januari 2017 te reduceren tot ongeveer €95 miljoen. Echter, bij onveranderde economische omstandigheden zijn hier bovenop ook in de jaren 2017 tot en met 2020 forse extra premiebetalingen (oplopend naar potentieel honderden miljoenen) voor indexatie vereist.