Basic T.
Dat is niet waar. Wij nemen bij KLM wel alleen mensen aan die op de linkerstoel kunnen komen. Alleen is de selectie niet waterdicht. Dat lijkt me ook onmogelijk. En dan nog, al zou de selectie in theorie wel waterdicht zijn, dan nog kan een persoon veranderen tijdens zijn werknemerschap en dus uiteindelijk toch ongeschikt zijn voor de linkerstoel. Ook komt het wel eens voor dat iemand eerst niet geschikt is en na een aantal jaren en begeleiding op maat toch geschikt is.
Maar laten we het niet overdrijven: het gebeurt echt heel weinig.
Als ik verder zo jouw arbeidsvoorwaardelijke stuk lees, krijg ik de indruk dat de heer Elbers in ieder geval WEL met Walsh gesproken heeft. De situatie bij BA, zoals jij hem beschrijft is beslist waar Elbers hier ook naar toe wil. Daar doet hij niet geheimzinnig over. Veel lagere kosten, groei en bonussen die oplopen tot 20%. Echter, ik garandeer je dat de bonden hier niet in meegaan . Die willen EN EN. En dat gaat niet. Komen we toch weer bij die afgrond.
Dat is niet waar. Wij nemen bij KLM wel alleen mensen aan die op de linkerstoel kunnen komen. Alleen is de selectie niet waterdicht. Dat lijkt me ook onmogelijk. En dan nog, al zou de selectie in theorie wel waterdicht zijn, dan nog kan een persoon veranderen tijdens zijn werknemerschap en dus uiteindelijk toch ongeschikt zijn voor de linkerstoel. Ook komt het wel eens voor dat iemand eerst niet geschikt is en na een aantal jaren en begeleiding op maat toch geschikt is.
Maar laten we het niet overdrijven: het gebeurt echt heel weinig.
Als ik verder zo jouw arbeidsvoorwaardelijke stuk lees, krijg ik de indruk dat de heer Elbers in ieder geval WEL met Walsh gesproken heeft. De situatie bij BA, zoals jij hem beschrijft is beslist waar Elbers hier ook naar toe wil. Daar doet hij niet geheimzinnig over. Veel lagere kosten, groei en bonussen die oplopen tot 20%. Echter, ik garandeer je dat de bonden hier niet in meegaan . Die willen EN EN. En dat gaat niet. Komen we toch weer bij die afgrond.
Laatst bewerkt: