Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tjonge, Flash, ik hoop niet dat jij een voorbeeld bent van het inzicht van de individuele vlieger bij KLM. Dat zou heel erg zijn.Checkerboard, het komt door de rekenrente! Daar kan VNV niets aan doen, daar kan BSG niets aan doen en daar kan KLM niets aan doen.
KLM moet eigenlijk bijstorten maar heeft daar het kapitaal niet voor, welkom in de wereld van de rest van de Nederlandse pensioenfondsen. Tegen de rekenrentes die pensioenfondsen nu moeten gebruiken kun je niet tegenop.
Leuke statistiek, FlyingViking. Goed om het ook eens in een breder perspectief te zien -tenminste voor wie het wil zien.Bij deze nog wat informatie over AF-KLM vergeleken met de concurrentie:http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/25/de-tijd-dringt-voor-air-france-klm-3383722-a1513297
Bij deze nog wat informatie over AF-KLM vergeleken met de concurrentie:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/25/de-tijd-dringt-voor-air-france-klm-3383722-a1513297
Het incasseringsvermogen van Air France-KLM is gering, het eigen vermogen een schamele 273 miljoen euro,
Het mag duidelijk zijn dat vooral de kosten per vlieger bij KLM de personeelskosten mega optillen.
De houding van de KLM vliegers is dus alleen maar als extreem kortzichtig te omschrijven.
Ik hoop van ganser harte dat jij niet diegene bent. Laat op z'n minst even weten of jij ooit bij KLM hebt gewerkt.
Vreemd dat het uitgebreide rapport over KLM van de Boston Consulting Group, die er bijna net zoveel verstand van heeft als jij en volledig inzage in de boeken heeft gehad, helemaal niet rept over inefficiëntie bij de vliegers.
Absoluut een lange weg te gaan. Over twee jaar verwacht ik de start van nieuwe CAO onderhandelingen voor de vliegers. Ik ben erg benieuwd hoe de KLM vlag er tegen die tijd bij hangt. Elbers is wat mij betreft nog steeds goed bezig.
Ben je het spoor kwijt of zo? Je bent een beetje aan het raaskallen, Need. Geen flauw idee wat je hier nu weer mee bedoelt. Verklaar je nader!
Meest schokkende is misschien nog wel dat Ryanair per werknemer (dus ongeacht salaris) twee keer zoveel omzet draait.Bij deze nog wat informatie over AF-KLM vergeleken met de concurrentie:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/25/de-tijd-dringt-voor-air-france-klm-3383722-a1513297