De uitdagingen van de Koninklijke....

Als je de reacties leest word ik blij: INTERNETGEKKIES....ze zijn er ook tekstueel ;-)
Als je nu op YouTube internetgekkies bekijkt en met dat beeld de teksten nog eens leest, snap je van welk niveau de teksten zijn. Laat het los, laat het gaan.... Het is lekker weer buiten
 
Op luchtvaartniews word er met geen woord gerept over de transferkorting. En laat dat nou net het een heel belangrijk item zijn....
 
Wordt luchtvaartnieuws niet gerund door KLM'er?
Iemand?

De eigenaar van Luchtvaartnieuws is getrouwd met een KLM-ster.
Kijk ook even naar wie de 'partners' zijn van LN, o.a. de VNC en de NVLT.
Tel daar nog even de snoepreisjes bij op die vaak door de redactie met de KLM worden gemaakt en je weet genoeg.

Voor kritiek van de pers op KL moet je bij Yteke zijn, of sites/publicaties buiten Nederland. Nieuwsblad Transport lijkt ook redelijk onafhankelijk, die is dan ook maar deels gericht op de luchtvaart.
 
Voor kritiek van de pers op KL moet je bij Yteke zijn

Toen Yteke bij het FD zat waren haar artikelen journalistiek nog enigszins kwalitatief van aard, sinds haar overstap naar TMG is voornamelijk sensatie wat uit haar pen komt.

Vwb luchtvaartjournalistiek in het algemeen; het is dramatisch wat er geschreven wordt over KLM en de rest van de sector, zowel positief als negatief.
 
Nou las ik dat KLM een vlucht naar Scandinavië uitvoert op Bio brandstof. Staat er dan zowel op Schiphol als op de bestemming een speciale tankwagen met biobrandstof klaar of is dit gewoon PR? Ik ga zelf voorlopig maar uit van het laatste want anders lijkt het me wel erg ingewikkeld.
 
SBA is Steigenberger Akkoord idd.
De namen van de SCB leden zijn voolens mij voor een deel wel bekend bij het VNV.

Overigens zou ik niet weten waarom ze scheef aangekeken zouden worden. MP-erst strijden, net als KLM-ers, ook voor hun eigen rechten. Ook al lig je qua gedachten mijlenver uit elkaar, dan nog kan je prima met elkaar in 1 ruimte zitten lijkt mij. Daar zijn we allemaal professioneel genoeg voor toch?

Dacht trouwens al een keer eerder hier iemand met de gebruikersnaam RTO gezien te hebben..
 
Wat natuurlijk wel redelijk fout is, is om NADAT je bij KLM binnen bent gekomen nog even een rechtszaak gaat starten, terwijl je weet wat daar de consequenties van zijn. (Artikel 18 van het Ringvaart akkoord). Zelf liepen ze destijds geen risico meer, maar hun maatjes die nog binnen moesten komen wel. Dus de 'blauwe' SCBers zullen met name door de vrachtvliegers scheef worden aan gekeken.

Maar ja, die komen elkaar toch nooit meer tegen in de cockpit, zullen de betreffende SCBers wel gedacht hebben.
 
Nou, de aanstichter van dat alles en de drijvende
kracht achter de SCB zit zeer zeker wel bij de KLM.
Was trouwens zijn neef die de advocaat van de SCB was.
 
Zeldzaam moment maar ik ben het geheel met je
eens ben. Velen zeiden tegen deze lui "niet doen"
maar ze gingen blind achter de rattenvangers van
Hamelen aan.

Onzin bijeenkomsten werden georganiseerd voor
zowel cabine als voor de SCB cockpit lui waar
sprookjes werden verkocht. Zie het resultaat.
 
Terug
Bovenaan