B767-300ER
New member
Mwah... Vraag me af of we de werkelijke reden ooit te horen zullen krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dijksma laat zich niet voor het karretje spannen:
https://www.rijksoverheid.nl/docume...etitie-laat-emirates-schiphol-niet-leegzuigen
Voor een reactie op de inhoud van de petitie verwijs ik naar mijn brief van
18 februari jl. met kenmerk IenM/BSK-2016/41527 en het daarbij gevoegde SEOrapport “Monitor karakteristieken luchtvaart Nederland - Verenigde Arabische
Emiraten”.
In deze brief heb ik aangegeven dat in de luchtvaartovereenkomst met
de V.A.E. geen beperkingen zijn opgenomen ten aanzien van het aantal
maatschappijen, het aantal vluchten, het type toestel of het aantal stoelen. Uit het
SEO onderzoek is niet gebleken dat er bij de huidige invulling van de verleende
verkeersrechten door beide luchtvaartmaatschappijen van de V.A.E. onredelijke
schade wordt toegebracht aan de diensten van de door Nederland aangewezen
luchtvaartmaatschappijen op de route tussen de Verenigde Arabische Emiraten en
Nederland. De stelling uit de petitie dat het luchtvaartverdrag met de V.A.E. de
uitbreiding van stoelcapaciteit als gevolg van de inzet van een tweede A380 niet
toe zou staan, is daarom onjuist.
Zijn de argumenten dat een bedrijf zeer nadelige gevolgen ondervindt en hierdoor geen winst kan draaien door de concurrentie uit het midden oosten niet volledig naar het land der fabelen gewezen door de resultaten van IAG?
Nee want Heathrow zit potdicht door slotrestricties! IAG profiteert van de de ME3 door andere Europese longhaul carriers de markt uit te drijven terwijl de ME3 nooit een stevige positie in Heathrow op zal kunnen bouwen in vergelijking met BA.
Zijn de argumenten dat een bedrijf zeer nadelige gevolgen ondervindt en hierdoor geen winst kan draaien door de concurrentie uit het midden oosten niet volledig naar het land der fabelen gewezen door de resultaten van IAG?
Zie vandaag alleen al 4 van de 8 rotaties met de kleinste kist van KLM, de Fokkert 70.KLM vloog jaren lang de tweede ochtend rotatie met een B767 en daarna de A330 dit omdat er ook genoeg vracht toen meeging.
BA vliegt momenteel 9 keer per dag van LHR naar AMS waarvan 2 vluchten met A321 en de eerste vlucht van de dag een B767. KLM daarentegen vliegt 11 keer per dag naar LHR waarvan merendeel met de B737 afgewisseld de E190.
LCY.
Zeker aangezien de "winstcijfers" van AFKL bol staan van boekhoud trucs,
olieprijs meevallers en verkoop van tafelzilver, zonder welke er weer mega
verlies geleden zou zijn? AFKL staat er wel heel sneu bij in het lijstje gezien
de omzet van het bedrijf.
Nothing to see here...
https://youtu.be/5NNOrp_83RU
De grootste boekhoudkundige truck is juist dat er een miljard aan schulden is afgelost. Die komt volledig uit de netto winst.