Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja inderdaad. Waarheid is soms hard he.
Inderdaad. Die overhead wordt even èèn zin aangehaald voordat het piloten bashen verder gaat.
Onderstaand commentaar van de schrijver op een reactie zegt al voldoende over zijn kennis en kunde:
"
Jean Walt
19 uur geleden
"In het High Performance Organization rapport staat juist dat de grote problemen juist komen door de enorme overhead bij KLM" - helemaal waar, en die noem ik ook nadrukkelijk
Reductie van 30% op loonkosten vliegers reduceert de personeelskosten met 8%!
Dat is serious money op 2,3 miljard personeelskosten."
Lekker onderbouwd ook waar die 30% op gebaseerd is en waarom juist de piloten 30% extra moeten inleveren. Waarom het niet uitgebreid hebben over de 9 managementlagen of de 50% tweebanders?
Waarom enkel alleen de piloten er uit pikken? Omdat juist de andere groeperingen enkel hun eigen belangen willen beschermen. De piloot de boeman maken is dan natuurlijk een goede afleiding om de aandacht af te leiden van besparingen die juist de grond en cabine moeten maken.
Zo verdorven is KLM.
:blabla::blabla:.
Lekker volwassen begin van je reactie. Ik bash niemand al helemaal niet op verkeerde aannames. Ik geef enkel aan dat er overval in het bedrijf pijnpunten zitten en niet alleen bij de vliegers.
Geef nou eens een vergelijking met andere maatschappijen in en hoeverre zij niet eens in de buurt komen. En neem dan aub wel netto salarissen ter vergelijking.
En neem dan aub wel netto salarissen ter vergelijking.
Wel eens gehoord van de Big Mac Index?
Max Rate de koopkracht is wel degelijk van toepassing op salarissen. Als je zowel in Zweden als in Nederland een euro verdient dan heb ik liever die Nederlandse euro omdat je daar veel meer voor kunt kopen/doen in Nederland. Vandaar dat de BigMac index wel een goede indicator is wat je koopkracht is met je salaris.Maar kom dan eens met netto salarissen van BA en LH. Laten we zeggen 11 jaar in dienst, F/O 747. Die positie komt met die jaren in dienst bij alle 3 de toko's wel overeen lijkt mij.