B767-300ER
New member
Vandaar ook de vergelijking met BA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat geintje kan je wel een beetje inzichtelijk maken, in dat perspectief dat je kunt zien waar het heen gaat met 16% salary cut.
Ter vergelijk heb ik 16% van alleen de KLM employee costs over 2014 afgeschroefd, het is waarschijnlijk overbodig om te stellen dat: Een 16% salary cut is niet gelijk aan 16% savings on employee costst. Maar goed als we dat buiten beschouwing laten kun je zien dat met een behoorlijke cut je hoogstens richting een vergelijk met British Airways kunt komen Emirates en Easyjet blijven ver buiten bereik.
Verder voor Maintenance en Catering is er geen salaris verlaging mogelijk beide onderdelen doen het namelijk bij vergeleken het vliegbedrijf helemaal niet slecht. Juist het vliegbedrijf zal moeten bezuinigen om een operationele winst te gaan behalen.
In casu: een 16% cut on Employee Costs will reduce All Costs by 4.1%.
Dit geldt voor de gehele KLM groep inclusief Transavia etc.
Hier misschien een ideetje voor KLM. Wat denk je om weer zelfstandig te worden
Hoi allemaal. Hier misschien een ideetje voor KLM. Wat denk je om weer zelfstandig te worden wat vele misschien al denken, en dan het 'open skies' te gaan gebruiken om vluchten te beginnen tussen andere Europese steden en steden in de VS. Voordat iemand anders dat gaat doen. Ik weet wel zeker dat dat al lang in de pijplijn zit van andere maatschappijen. Praag-New York met KLM. Warschau- Los Angeles met KLM. Toulouse-Atlanta met KLM etc. Precies waar de B787 voor ontwikkeld is, dit met een ongelooflijke efficiency. Misschien als je dit goed uitwerkt kan je een bestelling plaatsen bij Boeing om te beginnen van 50 kisten.
Misschien iets om over na te denken.
De enige reële vergelijking is British Airways. Die laten zien hoe een gezond luchtvaartbedrijf eruit hoort te zien.
Jammer dat er nog zoveel mensen zijn die niet mee willen veranderen. 'Te veel historische baggage', 'Leuk maar het zal er niet van komen'.
In other 787 news, Air France, which has been in deep financial turmoil, is talking about canceling part of their 787 order quite possibly the early deliveries which are expected to start late next year. Indeed, L/N 500, a 787-9 that is being leased to Air France from AerCap is on the firing order. Air France/KLM ordered a total of 25 787s and have a leasing agreement from AerCap for a further 12 aircraft. Air France is to get 13 787 from Boeing with another 3 from AerCap. The remainder are to go to KLM which, it seems, is unaffected by troubles at the parent company. The management group recently converted 6 787-9 of their 25 aircraft order to 6 787-10 though it’s not clear to which carrier the -10s will be delivered. Given that the first 787-9 for Air France is a year from delivery it stands to reason that some of the long lead items for that aircraft and other near term 787 deliveries are already on production. It may cost Air France more than it’s worth to cancel the order but the jury is out on that. Interestingly, the A350-900 order remains intact, perhaps some home country favoritism playing out in this drama? We may see Boeing sales people chasing Air France management down the street trying to rip their clothes off if the carrier goes ahead with any cancellation.
Ook een aantal van de dure LHR slots die AF-KLM heeft worden verkocht:
http://www.bizjournals.com/atlanta/news/2015/10/14/delta-lands-slots-at-london-heathrow-airport.html