Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Huh? beetje tegenstrijdig met het rondetafel gesprek van gisteren niet? De VNV vraagt juist aan Nederland om in te grijpen.
[...] maar deze lobby is desperation, omdat het bedrijf eigenlijk intern niet wil/kan veranderen [...]
Mooie headline maar dikke onzin. De vakbond heeft geen 100M per jaar in KLM geinvesteerd, de vakbond heeft toegestemd om KLM de pilotenkosten met 100m per jaar omlaag te halen.
Sterker nog, de VNV heeft de KLM jarenlang honderden miljoenen gekost door vast te houden aan achterhaalde voorwaarden.
Huh? beetje tegenstrijdig met het rondetafel gesprek van gisteren niet? De VNV vraagt juist aan Nederland om in te grijpen.
Mensen en economen die overigens denken dat de ME3 carriers daadwerkelijk drijven op eerlijke marktwerking zijn ronduit naïef of gewoon heel erg dom. Of zou het gewoon te maken hebben met tomeloze frustratie jegens KLM, het druipt er iig geval bij een aantal hier vanaf.
http://fairskies.org/the-white-paper/
=Need for Speed;290739
De VNV pleit voor een betere samenwerking tussen Schiphol, de Nederlandse luchtvaartmaatschappijen en de overheid. Door de toenemende concurrentie van de low cost carriers en de gulf carriers staan de prestaties van de Nederlandse maatschappijen onder druk.
@49015 Tuurlijk is er eigenbelang.
Wat moet er volgens jou gebeuren om ervoor te zorgen dat KLM er over 10 jaar nog is en nog niet momenteel wordt aangepakt?
Wat moet er volgens jou gebeuren om ervoor te zorgen dat KLM er over 10 jaar nog is en nog niet momenteel wordt aangepakt?
Mensen die denken dat slechts het aanpakken van de ME3 en een minieme versobering van hun arbeidsvoorwaarden de redding is van KLM zijn ronduit naïef of gewoon heel erg dom....
Even advocaat vd duivel... Waarom moet de KLM er over 10 jaar nog zijn als ze niet kunnen meekomen en zich niet aan de huidige tijd kunnen aanpassen?
@49015 Tuurlijk is er eigenbelang.
Wat moet er volgens jou gebeuren om ervoor te zorgen dat KLM er over 10 jaar nog is en nog niet momenteel wordt aangepakt?
Waaruit maak je dat op?
Allemaal eigenbelang, tuurlijk. Wat is daar mis mee?
Laat ik het dan zo zeggen. Het is alle hens aan dek voor KLM en de werknemers. Daar is iedereen het wel over eens, of je nu bij KLM werkt of niet. Veel KLMers met een functie op de grond vrezen voor hun baan. Dus als vakbond probeer je alles te doen om degene die jouw salaris betaald, overeind te houden.
- inleveren
- toezicht houden op reorganisatie en in die zin dus aan de kant van de CEO gaan staan.
- Samen met de CEO de Fransen op hun vestje spugen.
- Extern zoveel als mogelijk steun proberen te krijgen door de publiciteit te zoeken en wederom samen met de CEO op te trekken. Dit is nog maar het begin.
Allemaal eigenbelang, tuurlijk. Wat is daar mis mee?