Wat is de absoluut Uber RULENDE smartphone?

Dat mis ik nu wel een beetje inderdaad, dat fysieke toetsenbord. Op m'n G1 erg aan gewend, leer je snel mee te typen. Nu is alleen touchscreen op de iPhone even wennen.

Moest ik ook erg aan wennen, maar na een paar weken wilde ik niet anders. Zeker als je hem breed legt, hem plat neerlegt, je er even voor gaat zitten en 2 vingers gebruikt kan je er zeer snel een text uit ratelen. Maar meestal gebruik ik hem met meer rust en 1 vinger, vanuit de trein, gedurende turnaround etc. Moet zeggen dat één van de eerste dingen die ik heb uitgezet die predictive text was. Zo jammer dat het een opt-out keuze is, dus ineens woorden heeft neerzet die je niet wil hebben behalve als je aangeeft (als je het gezien hebt) dat je het woord niét wil. Als ze dat nou een opt-in optie maken dat je kan kiezen als je het wèl wil zou het ideaal zijn. Maar gewoon uit / normaal gaat ook prima.
 
Als je tekst in het Nederlands typt, vind ik de optie niet erg: de meeste keren verberterd hij op de juiste manier. Maar bij engelse woorden maakt hij er vaak wat anders van dat jij wilt, en werkt het niet prettig. Eigenlijk zou je eenvoudig moeten kunnen schakelen tussen talen. Maar ach, de beste stuurlui staan aan wal.. ;-)
 
Uber rulende of niet, waar haal je eenvoudig en voor wat voor soort prijs een simlockvrije aifoon 3GS 16GB?, in NL of elders?

Goedkoopste is over de grens in België, €575,- origineel simlockvrij. Prijs is landelijk vastgesteld, maakt dus niet uit waar je 'm koopt.
 
Bestelmaar.nl:

Apple iPhone 3GS 16GB Black T-Mobile 538.00
+ Verzendkosten 8.95
+ Nummerbehoudkosten
Bestelling
Ordertotaal (incl. BTW) 546.95 Excl. BTW: 459.62

Ben geen expert, maar zit je hier niet alsnog vast aan een T-mobile (sim only) abo? De iPhones uit België lusten alle simkaartjes.
 
misschien is dat prepaid? want je behoud wel je nummer dus zul je ook een simkaartje krijgen.. en zo te zien is het geen abo, dus prepaid?;)
 
Het is voor mij toch de HTC hero geworden. Wat een pracht ding! Geweldig dat Android en mooi te kraken ;)
 
Alleen hopen dat ik hem wel kan upgraden naar WP7S!:)
Helaas, ondanks alle berichten komt er toch geen (officiële) WP7S update voor de HD2. Mogelijk/waarschijnlijk dat de vrienden op XDA daar wel een oplossing voor maken...

N97 € 371
HTC HD2 € 498
N900 € 521
iPhone € 575 (in België, 589 in NL)
Nexus One € 799
Als je toch de buitenlandse prijzen van de iphone geeft, dan kan ik voor nog geen 500 euro ook wel aan een nexus komen, nog minder als je mazzel hebt/afdwingt met de douane... (daarentegen zie ik dat de prijs voor die iphone ook wel lager kan richting 540euro in Ned., echter wel simlocked volgens mij, in tegenstelling tot de nexus)
 
Last edited:
Heb maar 618.99 € neergetikt in Linate bij TIM van de week voor een swarte aifoon 3GS 16GB. Geen zin om te gokken/wachten op een mikeymouse.nl website/cover tussen handel truuk. Nu heb ik hem (was een cadeautje voor moeders de vrouw overigens, weet ze nog niet) van een groot (hopelijk) respectabel bedrijf zonder verder gezeur.

tweakers.net was een handige hulp btw, met name:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1361799
 
iphone

iphone

Voor het einde van april ga ik met een vriend naar België om voor hem een aaifoon te kopen. Als er nog mensen zijn die er ook eentje willen (€ 579 voor 16 GB, € 679 voor 32 GB), PM even. Dan kunnen we de fuelkosten delen, the more the better. Gaat dus om officiële, niet gelockte iphones met garantie (2 jaar vanuit winkel in België, 1 jaar vanuit Apple).
 
Als je tekst in het Nederlands typt, vind ik de optie niet erg: de meeste keren verberterd hij op de juiste manier. Maar bij engelse woorden maakt hij er vaak wat anders van dat jij wilt, en werkt het niet prettig. Eigenlijk zou je eenvoudig moeten kunnen schakelen tussen talen. Maar ach, de beste stuurlui staan aan wal.. ;-)

dreamflyer, ik kom net in de post. Als je het over de iphone hebt dan is die optie er. Ga naar instellingen; algemeen; landinstellingen; toetsenborden. Hier kun je talen selecteren.

Vervolgens zie je elke keer als je een toetsenbord hebt een aardbolletje, door hier op te drukken cycle je tussen de talen die je hebt geselecteerd.

Als je het niet over de iphone hebt...disregard

Groeten
 
dreamflyer, ik kom net in de post. Als je het over de iphone hebt dan is die optie er. Ga naar instellingen; algemeen; landinstellingen; toetsenborden. Hier kun je talen selecteren.

Vervolgens zie je elke keer als je een toetsenbord hebt een aardbolletje, door hier op te drukken cycle je tussen de talen die je hebt geselecteerd.

Als je het niet over de iphone hebt...disregard

Groeten

Duizend bommen en granaten..! Thanks! Ging inderdaad om de iPhone.
 
iPhone is voor mij gewoon DE telefoon. Toen mijn contract afliep enkele maanden geleden, ging ik over op een Blackberry. Om wat anders te proberen. Ik heb er elke dag spijt van.

Over een paar maanden even de grens oversteken naar Belgie om een iPhone 4 te halen.
 
Back
Top