Wat is de absoluut Uber RULENDE smartphone?

Nosig,

De iphone4 heeft last van meer "dropped calls" dan de 3gs of welke andere telefoon dan ook.. Steve J. heeft dat zelfs toegegeven in zijn persconferentie (albeit in a roundabout way). 't Feit dat Apple nu gratis rubber cases beschikbaar stelt na de shit storm afgelopen maand wil wel wat zeggen. En ga nou niet zeuren dat de media alles heeft opgeblazen... Apple maakt dingen die er mooi uitzien maar in dit geval is de nadruk op design een beetje te ver doorgeslagen.

Apple; FAIL... volgende keer beter...

Nee, ik ben niet bepaald een apple "fanboi" maar ik loop ook niet te leuren met mijn HTC zoals jij met je appeltje...

Voor mij is de discussie over. Ik kan me niet al te druk maken over een dom mobieltje...
 
Is er ook nagedacht over de HTC HD2? Lijkt mij wel een mooi toestel, zit erover te denken hem volgende week te bestellen.
 
Is er ook nagedacht over de HTC HD2? Lijkt mij wel een mooi toestel, zit erover te denken hem volgende week te bestellen.

Is zeker een mooie telefoon, maar winmo is wel een verdwijnend OS. winmo7 zal niet (officieel) draaien op de HD2, en met de komst van dat winmo7 zullen er ook niet zoveel nieuwe apps meer komen voor winmo6.5.

Dat gezegd hebbende, het is een snelle telefoon waar je prima mee uit de voeten kan... (al zou ik wachten op de eerste winmo7 foons, just to be sure...)
 
.

al zou ik wachten op de eerste winmo7 foons, just to be sure...

Enig idee wanneer dit besturingsprogramma gereleased wordt?

Ik vind 1 app echt super, het ATC spelletje! Moet je via het touchscreen de vliegtuigen goed oplijnen voor de verschillende vliegvelden! (Iphone versie)
(Ja, ik kan zo verslaafd worden aan simpele spelletjes :rt:)
 
Enig idee wanneer dit besturingsprogramma gereleased wordt?

Ik vind 1 app echt super, het ATC spelletje! Moet je via het touchscreen de vliegtuigen goed oplijnen voor de verschillende vliegvelden! (Iphone versie)
(Ja, ik kan zo verslaafd worden aan simpele spelletjes :rt:)
Ergens in dit jaar:

http://tweakers.net/nieuws/68718/lg...indows-phone-7-dit-jaar-in-nederland-uit.html

Zo'n spelletje is voor elk OS te vinden, dus ook zeker voor winmo6.5 Voor winmo7 zul je denk ik even moeten wachten tot er iemand is die 'm daarvoor omgezet heeft.

-EDIT-

Je kunt ook op de desire gd wachten, praktisch dezelfde hardware als de hd2, maar dan del me een OS wat ondersteunt en doorontwikkeld wordt. In beide gevallen winmo of android, kijk na een tijdje een op XDA-DEVELOPERS, de reden om een winmo of android toestel te nemen, mits je niet bang bent om wat met je toestel te spelen....
 
Last edited:
Ik zit nu op het terras in de wildernis van het groene hart, aan de Amstel met een Brand van de tap. Dekking is minimaal, varierend van 1 tot soms 2 streepjes, geen 3G maar enkel gprs. Duim op de plek linksonder houden voor een minuut levert geen dekkingverlies op. Palm erover en flink blijven knijpen voor een minuut ook niet, blijft bij 1 streepje (as I type this). Sowieso nog nooit een dropped call gehad, I rest my case.
 
Ik zit nu op het terras in de wildernis van het groene hart, aan de Amstel met een Brand van de tap. Dekking is minimaal, varierend van 1 tot soms 2 streepjes, geen 3G maar enkel gprs. Duim op de plek linksonder houden voor een minuut levert geen dekkingverlies op. Palm erover en flink blijven knijpen voor een minuut ook niet, blijft bij 1 streepje (as I type this). Sowieso nog nooit een dropped call gehad, I rest my case.

Kijk dat zijn nog eens verhalen. Het probleem is dat de meeste mensen eerder moeite doen om iets op internet te schrijven over iets negatiefs dan iets positiefs.
Daarnaast 'Hoge bomen vangen veel wind'.
Als je goed zoekt op youtube zie je een hoop (zelfs Nederlandse) filmpjes met mensen die laten zien dat er helemaal geen signaal verlies is.
 
Ik weet dat Engeland en België een optie is, moet je alleen voor garantie ook weer terug.
(Correct me if i'm wrong)
 
Kijk dat zijn nog eens verhalen. Het probleem is dat de meeste mensen eerder moeite doen om iets op internet te schrijven over iets negatiefs dan iets positiefs.
Daarnaast 'Hoge bomen vangen veel wind'.
Als je goed zoekt op youtube zie je een hoop (zelfs Nederlandse) filmpjes met mensen die laten zien dat er helemaal geen signaal verlies is.
Heeft niet per se met negatief te maken. Echter apple kondigt zijn nieuwste speeltje altijd aan met de grootste woorden en als ze dan een misser maken, dan komt dat ook in het nieuws, net zoals de lange rijen en de winststijgingen.
Punt is is dat de iphone een prima toestelletje is, zij het bij lange na niet meer revolutionair als de eerste versie, maar wel met een inherente ontwerp"fout". Echter in Nederland zul je daar, zoals ik al vaker heb gepost en bevestigd door nosig, niet of bijzonder weinig van merken.
 
Ik weet dat Engeland en België een optie is, moet je alleen voor garantie ook weer terug.
(Correct me if i'm wrong)

Ik heb hem via vriendje uit de UK gekocht met de pre-orders. Je kan vanaf de iPhone4 als het goed is, zodra hij in NL verkrijgbaar is officieel, ook Applecare aanschaffen en registeren. Dat betekent dat je voor garantie je iPhone net als elke macbook gewoon overal ter wereld kan langsbrengen voor garantie afhandeling, onafhankelijk waar je hem gekocht heb (en dat je garantie met 1 of 2 jaar verlengd wordt). Tip van de week: koop applecare via een betrouwbare Ebay verkoper, scheelt vaak veel geld.
 
Nosig,

De iphone4 heeft last van meer "dropped calls" dan de 3gs of welke andere telefoon dan ook.. Steve J. heeft dat zelfs toegegeven in zijn persconferentie (albeit in a roundabout way).

Steve gaf aan de dropped calls via AT&T minder dan 1% hoger waren in vergelijking met de 3GS. Hij gaf geen vergelijking met "welke telefoon dan ook". Hij gaf wel aan dat de 3GS als sinds de 3G door de meeste mensen in combinatie met een case gebruikt wordt (ook mijn observatie) terwijl die voor de iPhone4 in het begin nog niet uit waren.

Als je echter wetenschappelijk te werk gaat en gaat meten (en de fora bekijkt met gebruikers ervaringen van mensen die ook een 3GS hadden) zie je het tegendeel :
http://www.anandtech.com/show/3794/the-iphone-4-review/2
De drop van signal is relatief groter dan de 3GS (note dat de HTC Nexus one bij normaal gebruik bijna net zoveel drop heeft als de iPhone4), maar de gevoeligheid voor signaal is veel groter bij de iPhone4 waardoor je minder (in de test zelfs geen) dropped calls krijgt dan bij de 3GS. Kennelijk is SNR een belangrijkere eigenschap om naar te kijken. De antenne heeft een zwakheid maar is netto wel degelijk sterk verbeterd. Een bumper of isolerende laag had het helemaal perfect gemaakt, dat laatste is helaas niet gebeurt maar in de praktijk dus echt geen probleem.
 
Ik heb zelf een Blackberry Storm. Iedereen zeurt erover. Nou ik heb nooit problemen. Top ding. Halve meloen achter mn display door wat geklooi op een festival en hij doet het nog. Plus na opgestuurd te hebben naar Blackberry , kreeg ik uit garantie een nieuwe. Normaal waterschade wordt niet gedekt. Blackberry Rulezzz. Daarnaast, wat moet je met een 4G Iphone. Zit je weer met een waardeloos netwerk van Thee Mobiel. Daar wordt je ook niet blij van. Ze hebben nu al problemen met halen van je 3G netwerk. Laat staan 4G. Dan nog liever een Samsung Galaxy S. Top ding. Nagenoeg zelfde als IEPONEE. Maar simlockvrij. En draait op Andoid, wat zich al aardig bewezen heeft. Ik zeg binnen twee jaar is het. Iphone??? Wat is dat?? Android gaat eroverheen., Maar hieronder de Storm en Galaxy S.

blackberry-storm1-300x293.jpg


samsung-galaxys.jpg
 
De Galaxy voelt zeer plastic aan en is daarom een hele grote tegenvaller. Daarnaast denk ik dat iPhone de komende 2 jaar nog wel leider blijft.
 
De Galaxy voelt zeer plastic aan en is daarom een hele grote tegenvaller. Daarnaast denk ik dat iPhone de komende 2 jaar nog wel leider blijft.

Dat plastic heb je wel beetje gelijk in, maar zijn besturingssysteem is geweldig. Binnenkort komt Android uit met 2.2. Dat zal ongeveer rond oktober zijn.

Ik denk dat Iphone markt gaat verliezen, daar je hier in NL met dat waardeloze netwerk van Thee Mobiel opgescheept zit. Vodafone gaat momenteel al minder, dus laat staan T. Er is niet voor niets een rechtzaak begonnen tussen Iphone klanten van T en T . Ik vind het jammer dat hij er niet is voor KPN. Maar goed , dat terzijde aan de mogelijkheden qua apps.
 
Android is zeker aan een opmars bezig, maar als die Samsung Galaxy een beetje hetzelfde is als de Samsung met Android waar ik laatst mee speelde is het helemaal niks. Plastic gedoe, beeldscherm is totaal niets aan af te lezen met een beetje zon, waardeloos.

Ik heb mijn iphone gewoon simlockvrij gekocht, dan heb je keuze zat. Zeer binnenkort gaat behalve theemobiel ook Vodafone de iphone (en ipad) verkopen. Qua netwerk (3G en GSM) totaal geen problemen, altijd en overal bereikbaar en razendsnel. 4G netwerk heb je nog helemaal niet hier, sowieso is de iPhone 4 geen 4G.

Of Android iOS gaat inhalen is natuurlijk de vraag voor de komende tijd. Met iOS4 in combinatie met de iPhone4 heeft Apple in ieder geval Android weer op een achterstand gezet (afhankelijk van je voorkeur natuurlijk), maar Google staat zeker niet stil. Wat zeker is, is dat ze elkaar in ieder geval genoeg uitdagen nu om te blijven ontwikkelen. Het monopolie is doorbroken, eindelijk een keuze tussen twee degelijke platformen.
 
Mijn 3G ligt ondertussen bij de reperateur. Moet het voorlopig weer doen met mijn klap-open-klap-dicht Samsung, zelfs geen WAP 2.0, gelukkig wel bellen en smsen.
 
Mn blackberry storm met Multimedia Abonnement? Nou Nu zelfs met Voda regelmatig geen bereik en al helemaal geen 3G. Continue GSM GPRS en gesprekken die om de haverklap wegvallen . Melding? Sim mislukt. Redelijk onmogelijk , maar toch. En heb sinds kort dus een splinternieuwe Storm. Dus daar ken het ook niet aan liggen. Iphone 4 is gemaakt voor 4G, wat er nu nogniet is. Gelukkig zag ik dat Voda de 3GS ook gaat leveren. Immers al zeg ik hetzelf. Is Themobiel toch alsnog slechter dan Voda.

Galaxy S mag inderdaad nog wel even wat aan gebeuren ,maar het begin is er. We zullen zien. Ik ben normaal ook zeker geen fan van Samsung, juist vanwege het speelgoedlook gehalte. Ik vind het een mooi werkend toestel en super snel. Mis wel een flitser voor de cam. Maja dat heeft de IPOON ook niet.
 
Back
Top