Wat is de absoluut Uber RULENDE smartphone?

iPhone is inderdaad een 'hebbeding' maar wel een prachtig 'hebbeding' waarmee je veel kunt, zeker voor tijdens de cruise zitten er veel leuke dingen op. Wilde hem hier ook halen maar kan alleen met een tweejarig contract, daar heb ik waarschijnlijk niets aan. Hoop dat Vodafone snel met de iPhone komt, kan ik hem ook eindelijk halen.
 
iPhone is inderdaad een 'hebbeding' maar wel een prachtig 'hebbeding' waarmee je veel kunt, zeker voor tijdens de cruise zitten er veel leuke dingen op. Wilde hem hier ook halen maar kan alleen met een tweejarig contract, daar heb ik waarschijnlijk niets aan. Hoop dat Vodafone snel met de iPhone komt, kan ik hem ook eindelijk halen.

Als je hem gewoon los koopt in combinatie met een sim-only contract ben je, zoals je hebt gezien, net zoveel kwijt (vaak minder) voor de telefoon als met een abonnement combinatie (alleen kan je dan kiezen welk abo je zelf wilt). Detail is natuurlijk dat je wel even de cash moet hebben in plaats van de verkapte lening / terugbetaling in delen met een abonnement combinatie.
 
Als je hem gewoon los koopt in combinatie met een sim-only contract ben je, zoals je hebt gezien, net zoveel kwijt (vaak minder) voor de telefoon als met een abonnement combinatie (alleen kan je dan kiezen welk abo je zelf wilt). Detail is natuurlijk dat je wel even de cash moet hebben in plaats van de verkapte lening / terugbetaling in delen met een abonnement combinatie.

Ik heb de iPhone zelf ook gehad, snel weggedaan ook.

Heb zoiezo iets principieels tegen Apple :grijns:

Kan er natuurlijk niet omheen dat er veel apps voor de iPhone beschikbaar zijn, maar doe mij maar Winmo of symbian.

Btw, wat zijn we nog laat op ;) ?
 
Ik heb de iPhone zelf ook gehad, snel weggedaan ook.
Heb zoiezo iets principieels tegen Apple :grijns:

Waarom heb je hem dan gehad?

Kan er natuurlijk niet omheen dat er veel apps voor de iPhone beschikbaar zijn, maar doe mij maar Winmo of symbian.

Inderdaad, zeer veel apps. Waarom Symbian? Of Windoos for that matter... Ik heb iets principieels tegen microsh..eh.. soft.

Btw, wat zijn we nog laat op ;) ?

Late diensten, gotta love 'm...
 
Als je hem gewoon los koopt in combinatie met een sim-only contract ben je, zoals je hebt gezien, net zoveel kwijt (vaak minder) voor de telefoon als met een abonnement combinatie (alleen kan je dan kiezen welk abo je zelf wilt). Detail is natuurlijk dat je wel even de cash moet hebben in plaats van de verkapte lening / terugbetaling in delen met een abonnement combinatie.

Daar heb ik ook bij gekeken inderdaad, waar ik dan bang voor ben is dat de helft niet werkt en dat je door het internetten een rekening krijgt waar je U tegen zegt of is dat niet zo?
 
Daar heb ik ook bij gekeken inderdaad, waar ik dan bang voor ben is dat de helft niet werkt en dat je door het internetten een rekening krijgt waar je U tegen zegt of is dat niet zo?

Ik snap niet wat je bedoelt. Een sim only abo is exact hetzelfde als een normaal abo, maar dan zonder de telefoon. Internetten gaat prima, op de iphone hoefde ik zelfs niets in te stellen. Unlocken met belgische simkaart die ik van Belgische phoneshop er bij had gekregen, daarna m'n vodafone sim erin en surfen / bellen / chatten / smsen maar. De data staat al op de simkaart. Is echt geen enkel probleem / verschil. Rekening van u krijgen hangt af van wat je bij je (sim only) abo neemt. Ik heb voor 10 euro "ongelimiteerd" internetten erbij. Buiten NL is er een gelimiteerd tegoed dat sneller op is (en daarna erg duur, zoals met elke provider en met elk abo). Dus nee, je hoeft niet te wachten tot Vodafone ineens zelf officieel met iphones gaat komen (wat nooit gaat gebeuren).
 
Nexus One!
Geweldig apparaat met een overvloed aan apps.
Ik heb nog even getwijfeld over een Iphone, maar ben blij dat ik voor de Nexus ben gegaan.
 
@ Nosig, bedoelde dat ik me afvroeg of hij wel alle functies ondersteunde als je niet een T- Mobile abonnement heeft. Blijkbaar wel, cheers!
 
Iemand ervaring met de HTC Hero? Hij lijkt nogal op de HTC Desire die Eikie postte maar heeft een knik aan de onderkant. Ben opzoek naar een nieuwe smartphone en deze viel me op. Budget is niet al te groot (vind het geld er niet echt voor waard). Het moet sowieso een HTC en sowieso geen iPhone worden (heb al een iTouch).
 
Iemand ervaring met de HTC Hero? Hij lijkt nogal op de HTC Desire die Eikie postte maar heeft een knik aan de onderkant. Ben opzoek naar een nieuwe smartphone en deze viel me op. Budget is niet al te groot (vind het geld er niet echt voor waard). Het moet sowieso een HTC en sowieso geen iPhone worden (heb al een iTouch).
Wacht dat tot de legend beschikbaar is (nog een maand of 2). Vrijwel hetzelfde uiterlijk, maar met updated binnenkant.

http://www.htc.com/www/product/legend/overview.html

Download_06.jpg


-edit-Volgens mij komt hij al in maart beschikbaar..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33527565#33527565
 
@ Nosig, bedoelde dat ik me afvroeg of hij wel alle functies ondersteunde als je niet een T- Mobile abonnement heeft. Blijkbaar wel, cheers!

Je hebt geloof ik wel een aardige voicemail achtige app bij T-mobile, maar die zal je niet missen.
 
Nexus (Android) heeft 16.000+ apps, iPhone 100.000+.
En hoeveel van die 100.000 apps zijn ook daadwerkelijk nuttig? Hoe vaak een co wel niet "iemand heeft neergeschoten" door zijn iphone op een neer te schudden, hoe vaak ik al niet virtuele tieten heb mogen beroeren met mijn vinger.....

In 2008 was het best verkopende programma Koi Pond, een virtueel "aquarium". Verder in de top tien stonden iBeer en lightsaber...

Natuurlijk zitten in die 100.000 apps talloze zeer nuttige en leuke apps, echter hoe veel versies van een agenda wil je hebben? Op een keer komt er een punt dat nog meer beschikbare apps leuk zijn, maar weinig meer toevoegen aan het totaalplaatje...

Maar goed, zo zie ik het...
 
Waarom heb je hem dan gehad?



Inderdaad, zeer veel apps. Waarom Symbian? Of Windoos for that matter... Ik heb iets principieels tegen microsh..eh.. soft.



Late diensten, gotta love 'm...

Dan praten we al over jaren terug ( 2G ), en nee zoveel verschilt die niet kwa interface etc.

Weggedaan, daarna voor een N95 gegaan nog wat toestelletjes ertussendoor, nu een N97
 
En hoeveel van die 100.000 apps zijn ook daadwerkelijk nuttig? Hoe vaak een co wel niet "iemand heeft neergeschoten" door zijn iphone op een neer te schudden, hoe vaak ik al niet virtuele tieten heb mogen beroeren met mijn vinger.....

In 2008 was het best verkopende programma Koi Pond, een virtueel "aquarium". Verder in de top tien stonden iBeer en lightsaber...

Natuurlijk zitten in die 100.000 apps talloze zeer nuttige en leuke apps, echter hoe veel versies van een agenda wil je hebben? Op een keer komt er een punt dat nog meer beschikbare apps leuk zijn, maar weinig meer toevoegen aan het totaalplaatje...

Maar goed, zo zie ik het...

Jep, aantal zegt niet altijd wat. Tieten zijn nu verboden door de appstore behalve als de tieten van playboy komen. Maar kans is vele malen groter dat er nuttige dingen tussen zitten. We zullen zien of android door de nexus (en zeker door flash) de inhaalslag kan maken. Groetjes vanuit de stoptrein bij Weesp :).
 
Is wel handig zo'n fysiek toetsenbord.. nadeel is dat de hd2 nog wel groot blijft (4inch) maar tegelijkertijd wel dikker wordt..

Voor mensen die een hd2 willen halen.. als je veel waarde hecht aan de rom updates, geen branded toestel halen (dus niet bij vodafone/t-mobile/kpn of andere zaak)
 
Dat mis ik nu wel een beetje inderdaad, dat fysieke toetsenbord. Op m'n G1 erg aan gewend, leer je snel mee te typen. Nu is alleen touchscreen op de iPhone even wennen.
 
Back
Top