Transavia begint eigen vliegopleiding

Voor de gelegenheid ook maar een account aangemaakt. Ook ik ben door naar het video-interview. Volgende week ook nog PO2 van de KLS, spannende tijden. Heeft iemand het video-interview al gedaan? Wat voor vragen stellen ze?

Gefeliciteerd allereerst! Ik heb nog niets ontvangen helaas. Wanneer heb je je resultaat ontvangen?
 
Ik heb net bericht ontvangen. Zit helaas niet bij de laatste 100 kandidaten.

Succes iedereen die wel door is!

Ik heb zaterdag mijn PO1 bij KLM, hopen op meer geluk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb net bericht ontvangen. Zit helaas niet bij de laatste 100 kandidaten.

Succes iedereen die wel door is!

Ik heb zaterdag mijn PO1 bij KLM, hopen op meer geluk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Succes bij PO1, vooral veel oefenen met de tijdsdruk, dan is het te doen !
 
Ik heb net bericht ontvangen. Zit helaas niet bij de laatste 100 kandidaten.

Succes iedereen die wel door is!

Ik heb zaterdag mijn PO1 bij KLM, hopen op meer geluk.

Balen man. Waar heb je gelezen dat er 100 door zijn?

Veel succes bij KLS zaterdag!
 
Hoi allemaal!
Ik mocht ook door naar het video interview en heb deze net gedaan, hoe hebben jullie deze ervaren?
 
Ik heb het nog niet gedaan, heb hier pas vrijdag tijd voor. Hoe was het? Wat voor vragen werden er gesteld?

Best lastig, 30 seconden om je voor te bereiden op de vraag. Hierna 1,5 minuut aan het woord. De vragen zelf ga ik je niet geven. Je komt beter tot je recht wanneer je spontaan antwoord op de vragen geeft!! Het zijn gewoon vrij normale vragen die je kan verwachten bij elk sollicitatie gesprek.
Groet!
 
paar vragen Transavia opleiding

paar vragen Transavia opleiding

hey!

ben zelf ook door naar video ronde, maar ik heb een paar vragen.

1. Hoe zit het met de MPL opleiding van Transavia? klopt het dat ik na bepaalde vlieguren een ander vliegtuig kan besturen en/of naar een ander maatschappij kan gaan? ( door bijv. MPL om te zetten?)
2. Hoe zit het met de baangarantie precies? Wat verwacht ik na mijn studie? een periode werken (zoals beloofd) en dan zelf proberen te solliciteren of gewoon steady contract zolang je het maar niet verprutst?
3. Zijn er echt jonge FO die een 737 besturen op 20jarig leeftijd? Ik kan me voorstellen dat ze oudere mensen eerder die gelegenheid geven.
Alvast bedankt!
 
hey!



ben zelf ook door naar video ronde, maar ik heb een paar vragen.



1. Hoe zit het met de MPL opleiding van Transavia? klopt het dat ik na bepaalde vlieguren een ander vliegtuig kan besturen en/of naar een ander maatschappij kan gaan? ( door bijv. MPL om te zetten?)

2. Hoe zit het met de baangarantie precies? Wat verwacht ik na mijn studie? een periode werken (zoals beloofd) en dan zelf proberen te solliciteren of gewoon steady contract zolang je het maar niet verprutst?

3. Zijn er echt jonge FO die een 737 besturen op 20jarig leeftijd? Ik kan me voorstellen dat ze oudere mensen eerder die gelegenheid geven.

Alvast bedankt!



Op vraag 3 kan ik zeggen; ja absoluut! Ik was zelf 21 jaar toen ik als FO vloog op de 737.

Succes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zojuist ook het video-interview gedaan. Zoals B777 al stelde, best lastig maar de vragen zijn zoals je ze bij iedere sollicitatie zou kunnen verwachten.

Houd er wel rekening mee dat je de vragen moet beantwoorden in het Engels.
 
In 2009 I was deployed to Kandahar,in Afghanistan.
I was ARMY Reserve Officer in those days.
One day I was having my lunch in the chow-house, sitting next to a Dutch F-16 fighter pilot. He was only 21 years of age !!!!!!!!!

BUT SMART AS HELL....:haha:
 
Jullie een mail?

Jullie een mail?

Beste allen,

ik heb net de video interview gedaan, maar heb geen bevestigingsmail gekregen dat die is afgerond (wat wel gebeurd is bij de online toets). Hebben jullie deze ook niet gekregen of duurt het wat langer?

de vragen waren inderdaad sollicitatievragen
zoals
h....?
en
......?
en .....?

succes :)
 
Beste allen,

ik heb net de video interview gedaan, maar heb geen bevestigingsmail gekregen dat die is afgerond (wat wel gebeurd is bij de online toets). Hebben jullie deze ook niet gekregen of duurt het wat langer?

de vragen waren inderdaad sollicitatievragen
zoals
h....?
en
......?
en .....?

succes :)

Ik heb ook geen mail gehad na het versturen.
 
Back
Top