Smarty2000
New member
Was het maar waar: hogere landingskosten, full time instructeurs, brandstofkosten die 25% hoger liggen maken de marge helaas een stuk kleiner!
Daarom dat jullie op Duitsland vliegen met de kisten, voltanken aldaar scheelt een boel knaken, landingsgelden zijn om te lachen (10 euro voor ongelimiteerd circuitjes draaien inclusief de t&g's) en voor wat het ME-IR gedeelte, ILS-je schieten op Munster-Osnabruck is zowaar nog goedkoper dan Groningen. Waar een wil is, is dus een weg.
En daarbij, heb zo het idee dat ook RWL fulltime instructeurs in dienst heeft en zoveel lager liggen die lonen niet in Duitsland.
Al met al een simpel rekensommetje die laat zien dat die 40.000 euri nergens op gebaseerd zijn.
V.w.b. het antwoord op het aanpassen van de selectie: dat stukje is niet helemaal begrepen door jullie. Door het verminderen van de wachtlijst door het minder aannemen van leerlingen zouden er mensen sneller geplaatst kunnen worden. En natuurlijk allemaal met een jet-profiel. Maar waar jullie antwoord uiteindelijk op terugkomt, is dat het allemaal met geld te maken heeft. En daarvoor dank, zitten we inderdaad weer op 1 lijn.