Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Ik had afgelopen maandag richting Portugal moeten gaan maar dat is vanwege het weer afgelast. Heb vandaag bericht gekregen dat het volgende week definitief doorgaat, a.s. zondag vertrek ik dus. Hopen dat het weer mooi blijft en het eten binnen :)

Ik heb overigens een (2) achter mijn naam staan, de april klas moet dus nog steeds vol worden gedrukt...
 
Ik ben redelijk nieuw hier en lees nu een paar maanden mee. Vandaag post gehad met de data dus leek me een mooi moment voor een eerste post.

Moet 3 maart op voor PO1 zijn er nog andere hier die dan ook op moeten voor PO1?

grtz

Heb je het gehaald? Ik had gisteren ook PO1.

Grtz.
 
Heb je het gehaald? Ik had gisteren ook PO1.

Grtz.

Ik had PO1 's morgens
En...
Gezakt
Ruimtelijk inzicht: 8
Luistertest: 2 fout
3D: RP 5 LP 5 JS 4!!!!!!!!!!

Best wel balen dus:wegkwijt:

Maar goed over een half jaar herkansen en heb er alle vertrouwen in dat het dan gewoon gaat lukken.

Neem aan dat jij het ook niet gehaald hebt anders zou je het wel van de daken schreeuwen lijkt me:grijns:
 
Jammer man, kans zit er idd dik in dat het over een half jaar wel lukt!;)
 
Jammer, net niet! Zelf ben ik wel door.

Ruimtelijk inzicht: 8

3D test
Linker pedaal: 6
Rechter pedaal: 6
Joystick: 7

Luistertest: 1 fout

Maandag en dinsdag al GVSS.

Grtz.
 
ik had even een vraagje.
Zijn het de echte data die op de brief van het CML staan?

Ik heb 18 maart PO1 paar dagen later GVSS( daarna PO2,VMO ect.) en dan 12 April al PVS?!
op de open dag hadden ze gezecht dat het ongeveer 10 weken duurt en bij mij is het in 3 weken klaar?:wegkwijt:

Ik heb me zeker weten voor augustus opgegeven, hebben jullie dit ook zo snel achter elkaar?


groetjes!
 
ik had even een vraagje.
Zijn het de echte data die op de brief van het CML staan?

Ik heb 18 maart PO1 paar dagen later GVSS( daarna PO2,VMO ect.) en dan 12 April al PVS?!
op de open dag hadden ze gezecht dat het ongeveer 10 weken duurt en bij mij is het in 3 weken klaar?:wegkwijt:

Ik heb me zeker weten voor augustus opgegeven, hebben jullie dit ook zo snel achter elkaar?


groetjes!

Ja, had ik ook, maar reken er op dat de PVS wordt verplaatst.
 
Ik was zelf klaar in een maand tijd. Dus het kan heel snel gaan, wel zijn bijna alle datums verzet. Aangezien ze verwachten dat niet iedereen door alle rondes heen komen, zijn er een hele hoop meer mensen ingeroosterd dan eigenlijk mogelijk is, voor alle testen na po1. Dus afhankelijk van hoeveel mensen er door komen of juist niet, zullen de datums die je gekregen hebt kloppen. Het is meer een richtlijn.
 
ik had even een vraagje.
Zijn het de echte data die op de brief van het CML staan?

Ik heb 18 maart PO1 paar dagen later GVSS( daarna PO2,VMO ect.) en dan 12 April al PVS?!
op de open dag hadden ze gezecht dat het ongeveer 10 weken duurt en bij mij is het in 3 weken klaar?:wegkwijt:

Ik heb me zeker weten voor augustus opgegeven, hebben jullie dit ook zo snel achter elkaar?


groetjes!

Concentreer je nou eerst maar eens op de po1 en ga niet vooruit dromen. Druk maken over eventuele data zou ik pas doen nadat je po1 gehaald hebt. Geloof mij niets voor niets valt er al 75 % af op de eerste test. Bekijk het stap voor stap.

Silent-D
 
Ooh dat is mooi, anders moet ik bijna alle examentraining op school missen;) ik hoop dat het wat word verspreid over 2 maandjes.

en ik ga er ook niet van uit dat ik PO1 haal, ik zeg ook constant reken er maar niet op 3/4 valt af! maar niet geschoten is altijd mis!

PS: ik kon het niet laten om het GVSS boekje gelijk door te lezen:p
 
Klinkt ernstig D :p

Hmm vandaag voor wat extra keuringingen naar CMH geweest en wederom weer even langs CML geweest, daar zeiden ze me dat ik waarschijnlijk niet voor 17 maart naar portugal ga, ook aankomende week wordt er niet gevlogen ivm het weer.
wordt hoog tijd dat het lente wordt!
 
In Nederland is het vandaag daarentegen fantastisch weer. Beste weer sinds tijden. Het is trouwens zelfs zo dat de meteorologische lente al begonnen is!!!:blabla:
 
In Nederland is het vandaag daarentegen fantastisch weer. Beste weer sinds tijden. Het is trouwens zelfs zo dat de meteorologische lente al begonnen is!!!:blabla:

En onder welke steen met kunstmatige zon zit je??? Ik heb de hele dag niets anders dan regen gezien..... :angel:;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top