Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd vlieger1986. Altijd al voorkeur voor heli gehad of deze ontwikkeld tijdens EMVO?

Ik wacht nog steeds (volgens mij nu bijna 6 weken) op uitslag vmo2. Andere jongen waarmee ik vmo2 had had vandaag te horen gekregen dat hij het gehaald had. Ik naar de brievenbus rennen... leeg... Dus ik wacht met spanning deze week af. Heb in ieder geval nog geen telefoontje gehad.
 
Last edited:
Haha wilco, zoals jij door de selectie vliegt lijkt het wel alsof het een eitje is. Gefeliciteerd met je PVS!
 
Gefeliciteerd vlieger1986. Altijd al voorkeur voor heli gehad of deze ontwikkeld tijdens EMVO?

Ik wacht nog steeds (volgens mij nu bijna 6 weken) op uitslag vmo2. Andere jongen waarmee ik vmo2 had had vandaag te horen gekregen dat hij het gehaald had. Ik naar de brievenbus rennen... leeg... Dus ik wacht met spanning deze week af. Heb in ieder geval nog geen telefoontje gehad.

Ze late lang op zich wachte:confused: ik heb ook bijna 5 weken gewacht terwijl de richtlijn (werd mij verteld) 2 a 3 weken was:)
 
Netjes Wilcoow!

Maarre RIpilot, ik wacht rustig af... Jij in ieder geval gefeliciteerd met het behalen van je VMO2.
 
Ik heb eergisteren een brief gekregen van het CML! VMO2 heb ik nu officieel ook gehaald. Nu is het dus even afwachten... Weet nog niets over een eindbespreking.
 
Ik heb eergisteren een brief gekregen van het CML! VMO2 heb ik nu officieel ook gehaald. Nu is het dus even afwachten... Weet nog niets over een eindbespreking.
Hoelang heb je daar op moeten wachten Arjen? Hoeveel tijd zat er tussen de test en de brief als ik vragen mag?
 
damN Wilcoow, netjes gedaan!
Ben strontjaloers op je :duh:. je bent inderdaad door die selectie gevlogen alsof het niks was :p.

Nou maar hopen dat er niks met je aan de hand is voor VMO2, en alvast veel succes met je examen, kheb em volgende week ook (HAVO).
 
Hoelang heb je daar op moeten wachten Arjen? Hoeveel tijd zat er tussen de test en de brief als ik vragen mag?

Ik heb de test op 7 april gedaan en heb een maand moeten wachten op de officiele uitslag. Meestal kun je wel van alle onderdelen horen of het er goed uit ziet, behalve van de rugfoto's.
 
Terug uit Portugal, dat PVS was echt hardstikke gaaf :D Alleen ik denk van mezelf dat ik het gewoon nét niet gered heb. Maar dat weet ik over een paar dagen pas zeker natuurlijk! :)

Groet
 
@hopjesvla: Tsja wij hebben ook nog steeds geen idee of het nou wel of niet gelukt is, het laat een beetje op zich wachten zeg maar:snore:
Maar it ain't over till it's over dus niet zo pessimistisch ;-)

Was het lekker weer? Veel turbulentie in de middag zeker (vanaf 1400)?
Grtz

uuaa
 
echt not fair, ik moet nog steeds!
ik had bij al m'n testen zo'n gevoel vla, maar je-never can tell. gewoon rustig afwachten, je kan er toch niks meer aan veranderen nu.
 
Wordt het na 14 pagina's niet eens tijd voor deeltje nummer 26 van Stand van zaken?

Dat is misschien wel een goed idee, en dan wil ik bij deze meteen vragen of er toevallig iemand interesse heeft om vanaf nu de SvZ bij te houden :airforce:.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top