Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Hoe weten ze dat je niet "cheat" tijdens die test?
ik had vroeger last van hooikoorts en had daar een neus spray voor die super goed hielp. volgens een medisch iemand zat er van alles in, ook astma medicijn ect. Als iemand dat zou gebruiken weet de dokter van niets want het is na een dag uitgewerkt en snel uit je bloed.

Zelf ben ik tegen cheaten hoor;) kom je door alle keringen heen en dan zit je je cockpit vol te nieze xD
 
Nou vroeg of laat val je wel door de mand. Bij de periodieke medische herkeuring of op de KMA. In de woestijn in Tucson Arizona zal je er vast niet zo veel last van hebben, maar uiteindelijk pak je er alleen jezelf mee.
 
Jup, als je neergestort bent en jezelf aan het verstoppen bent. En ze net met nachtkijkers voorbij komen lopen, en DAN ineens last krijgt van je hooikoorts! Sow hée dan ben je wel de *** ;)
 
Bedankt allemaal !

Ik heb de FAM goed gehaald :D Vrijdag heb ik de briefing van de PVS en zondag vlieg ik er heen. Als ik de PVS heb gehaald wordt er geprobeert mij VMO 2 te laten doen op de donderdag er na, dus het wordt erg spannend de komende weken !!
 
gefeliciteerd! nog lopen nekken na het fietsen? :p:

ik heb ook goed nieuws gehad vandaag, had een extra medische keuring omdat er op een van m'n rontgen foto's van m'n hoofd een ''schaduw'' te zien was bij m'n kaakholtes.. daarvoor extra CT scan gehad vorige week en vandaag de uitslag; was positief! klein gezwelletje maar wel gewoon goeie luchtdoorstroming.

veel succes (plezier) in Portugal nog Arjen.

hopelijk mag ik zelf snel ook.!
 
Ik heb de vorige keer (half jaar! geleden) de conditietest gehaald, maar mn spierkracht was ver beneden pijl. Ik hoefde dus alleen kracht overnieuw te doen, en dat is nu ruim voldoende :D

Jij ook gefeliciteerd!
 
Bedankt allemaal !

Ik heb de FAM goed gehaald :D Vrijdag heb ik de briefing van de PVS en zondag vlieg ik er heen. Als ik de PVS heb gehaald wordt er geprobeert mij VMO 2 te laten doen op de donderdag er na, dus het wordt erg spannend de komende weken !!

Arjen gefeliciteerd!

Je mag trouwens wel snel naar portugal. Maar jij richt je waarschijnlijk nog op de aprilklas? Suc6 in ieder geval!

Anderen al data voor portugal (die voor augustus in aanmerking komen), ik heb nog niets gehoord helaas.

Martin
 
eigenlijk zou de luchtmacht die conditietest helemaal achteraan de selectie moeten doen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
 
Beide gefeliciteerd! Mijn PO1 komt ook dichterbij.. Nog twee toetsweken te gaan, kan werkelijk waar niet wachten. :)
 
Heb afgelopen zondag alle formulieren op de bus gedaan, iemand een idee hoelang het dan ongeveer duurt voordat je PO1 hebt?

Iedereen gefeliciteerd en succes met zijn of haar keuringsprocedure :D
 
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik door ben, begin 20 april. Heb morgen eindgesprek, ben wel benieuwd hoe ik heb gescoord.

Arjen, veel succes in Portugal!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top