Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.

CrashDummy

New member
Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007 (Nieuws hierover?)

EMVO maart 2008

EMVO januari 2009:

EMVO april 2009:

EMVO augustus 2009:

KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)


KMA 11 augustus 2008:



KMA 3 november 2008:

KMA 2 februari 2009:

KMA 20 april 2009:

Bezig met selectie voor vlieger:

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -

 
Last edited:
Beetje dood hier:eek:fftopic:.

maarre... mijn vmo-1 is uitgesteld tot na de kerstvakantie, dus ergens in januari:niet_bli:

Later
 
Hallo iedereen. Na een lange tijd passief te zijn geweest op Airwork vond ik het wel eens tijd worden voor een teken van leven.

Enige tijd geleden sloot ik met positief resultaat PO2 af, en mag ik hopelijk in februari mijn VMO ondergaan. Omdat ik een horizontale instromer ben (een paar jaar terug was ik wegens persoonlijke omstandigheden genoodzaakt te stoppen op de KMA) doorloop ik niet het 'blokken' systeem, maar zal ik het VMO pas doen als er ergens een plek vrijkomt.
 
Goed, nieuw berichtje vanuit de augustuslichting van de KMA ;)

nu heerlijk 2 weken vakantie nadat we 11 december zijn teruggekomen van de eindoefening. Waarbij we vorige week werden bevorderd tot korporaal! :)

Maar goed, onze EMVO is dus uitgesteld van 5 januari naar 6 april. Tot die tijd gaan wij ALO II volgen op de KMA waar we in een ander peleton worden geplaatst. Dit komt omdat de ATPL toch nog niet ging als gepland, dus wij gaan nog het oude model doen van de 3 maanden grondschool en de 3 maanden vliegen aansluitend.

voor zover de update :p

Merry x-mas to all, en kijk uit dat je je vliegerhandje niet 'verknalt' met oud en nieuw!!
 
Kun je wat meer uitleg geven ? Ik heb nog nooit een ATPL gedaan namelijk :D. Zover ik in de kennisbank heb gelezen en heb gehoord was het het 3 maanden grondschool - 3 maanden vliegen systeem. Blijkbaar is dat een backup systeem ofzo. Hoe werkt dat andere dan?
 
Wij zijn begonnen aan de ATPL, echter paar weken voor het eind (dus toen we al een maand of 5 bezig waren) kwam definitief de beslissing dat onze ATPL toch niet geaccrediteerd ging worden omdat de luchtmacht niet gezien wordt als FTO. Toen hebben we nog een spoedcursusje EMVO oude stijl gehad voordat we gingen vliegen. Maar ze willen in de toekomst wel weer gaan beginnen met ATPL, ze hadden in eerste instantie gemikt op januari, maar dat is dus weer uitgesteld tot nadere orde.
 
KLu'ers, MLD'ers, selectiekandidaten, meelezers en de mensen die een selectie in hun hoofd afwegen.. de beste wensen voor 2009! :biertje:

(En de rest die ik misschien vergeet in dit Defensie forumdeel ook natuurlijk ;))
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top