Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Kaakchirurg inderdaad. Nu ben ik alleen wat confused, m'n tandarts wil m'n verstandskies nu niet trekken, hij vind hem er veel te mooi uitzien :p Wat hem betreft niets mis mee, dus laten zitten en als het resterende boorwerk gedaan is terug naar het AMC. Kijken wat ze ervan zeggen...

aye, was het niet duidelijk te zien op de foto dat deze voor problemen kon gaan zorgen zoals bij mij?
 
Heej mense,,
Zonet gebeld door het cmh over mijn vervolgonderzoek op vmo-1...
T zag er allemaal perfect uit niks aan de hand dus ik mag door naar vmo-2 (wel ff op officiele oordeel van het cml wachte natuurlijk).

Later;)

Edit: Iemand nog iets van donutman gehoord zat namelijk bij m met vmo-1 en hij moest ook vervolgonderzoek.... laterz
 
nouw ik heb t eigenlijk niet zo op witte jassen:p:
Ik reuze zin in t halen van de tests:p: late we t daar op houde:grijns:

Later
 
Ok, ik heb nieuws jongens! Helaas geen goede... Ben zojuist door de vliegerarts gebeld, en het blijkt dat ik de spirometrie test niet gehaald heb. Behoorlijk zuur dat ik door graspollen eruit lig.. Maar het is niet anders.

Over 5-6 jaar laat ik dezelfde test gewoon weer via de huisarts doen, en als het dan goed is, is er volgens de arts een goede mogelijkheid om gewoon weer via het CMH te laten herkeuren.

Good luck to all die er nog in zitten ;)
 
Heey airworkers,
Ik ben terug van de GVSS en helaas deze niet succesvol voltooid. Ik heb de F-vlucht compleet verpest en hierdoor ook ontkoppeld.
Verder zijn het 2 geweldige dagen geweest! Een droom armer, een prachtige ervaring rijker.

btw joost-84 volgens mij heb ik je in het hotel ontmoet en was jullie PO-2 groep aardig succesvol! Veel succes in het verdere traject!
 
Heey airworkers,
Ik ben terug van de GVSS en helaas deze niet succesvol voltooid. Ik heb de F-vlucht compleet verpest en hierdoor ook ontkoppeld.
Verder zijn het 2 geweldige dagen geweest! Een droom armer, een prachtige ervaring rijker.

btw joost-84 volgens mij heb ik je in het hotel ontmoet en was jullie PO-2 groep aardig succesvol! Veel succes in het verdere traject!

Hoi Walker,

Jammer dat je het niet gehaald hebt! Wat zijn de plannen nu? Hoe heeft de rest van de groep het gedaan?

Het was in ieder geval gezellig in het KvK tijdens het kijken van TopGun!

Groetjes
 
Ja dat was zeker gezellig :)
De plannen zijn nu om te proberen bij de KLS. Ik weet niet hoe ze naar de GVSS resultaten kijken. Van wat ik heb gehoord waren m'n vluchten t/m D voldoende dus dat is even afwachten.
Van onze groep van 4 was er 1 jongen door. De jongste van ons groepje. Ik weet niet of je hem kan herinneren.
Hij had gelijk daarna wel een allergietest en ik heb hem nog niet gesproken over de uitslag daarvan.
Waren alle PO-2'ers uit het KdK door?
 
Ja dat was zeker gezellig :)
De plannen zijn nu om te proberen bij de KLS. Ik weet niet hoe ze naar de GVSS resultaten kijken. Van wat ik heb gehoord waren m'n vluchten t/m D voldoende dus dat is even afwachten.
Van onze groep van 4 was er 1 jongen door. De jongste van ons groepje. Ik weet niet of je hem kan herinneren.
Hij had gelijk daarna wel een allergietest en ik heb hem nog niet gesproken over de uitslag daarvan.
Waren alle PO-2'ers uit het KdK door?

Ja, we waren allemaal door. Morgen VMO-1 en FAM voor ons.

Succes op de KLS!
 
Hey Walker,

Jammer dat het niet gelukt is. Hopelijk dat je resultaten wel goed genoeg zijn voor de KLS. Weet niet precies hoe oud jullie allemaal waren, maar als de jongste ook de kleinste was heb ik wel een idee wie het was ;)

Zoals Condude al zei ging PO2 goed en hebben we morgen VMO1 en FAM.

Succes ook op de KLS!
 
hey walker en pro-tagger,
Balen dat het niet gelukt is.....
--------------------------------------------
Ik heb vandaag sollicitatie bij de landmacht gehad en mag de selectie in...
 
na bijna anderhalve maand te hebben gewacht op uitslag van mijn hartfilmpje heb ik zelf maar eens gebeld, bleek dat er onduidelijkheid was over wie mij zou bellen voor de uitslag :eek!:. anyways, 2 maart moet ik nog even langs de cardioloog in het cmh en krijg dan (hoop ik ) ook de uitslag te horen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top