Ryanair assessment en verder

Is er inmiddels al wat meer duidelijkheid over de vraag of RYR binnenkort weer wat AI's gaat bellen over eventuele selectierondes? Heb een tijdje geleden gehoord dat dit vanaf oktober weer het geval zou zijn.
 
Thanks voor je reply Overload. Op de site van RYR wordt gezegd dat je zelf geen contact moet opnemen. Toch wil ik dat wel doen, sta sinds juni ingeschreven bij CAE. Wat is volgens jou de beste manier? Direct met RYR of via CAE? Per mail/brief/telefoon?

Alvast bedankt!
 
Hmmmm, ik zou het via CAE doen denk ik. Ryanair is te druk om vragen te beantwoorden. Zou ze gewoon bellen, maar een mailtje kan natuurlijk altijd.
 
Even ter indicatie.
Een vriend van me heeft een jaar geleden gesolliciteerd en is vanmorgen uitgenodigd voor selectie in November. Dat het lang duurt, wil dus niet zeggen dat je niet aan de beurt komt. We hebben nog 1000 ab initio's nodig voorlopig.
 
Overload,

... We hebben nog 1000 ab initio's nodig voorlopig ...

Dat zijn er nog behoorlijk wat. En hoeveel AI´s worden er ongeveer per maand aangenomen? Zijn er dan toevallig ook maanden dat er meer dan andere maanden wordt aangenomen of is dit in het algemeen gelijk.

Een jaar op de stapel gelegen? Mag ik hier uit opmaken dat HR/PZ alles sollicitaties beoordeelt?

Grtz
Stabilo
 
Bij mijn weten worden alle sollictaties beoordeeld ja. Hoeveel per maand/jaar weet ik niet. Dat veranderd denk ik ook steeds.
 
Wanneer ik uit ga van post #166 waarbij gesteld wordt dat er circa 16 bij CAE en 25 EMA en Stockholm per maand worden opgeleid. Dan zou dat betekenen dat er nog zo'n 2 jaar wordt aangenomen, dus tot ongeveer november 2011, correct?

Hoe zit het met de FR plannen vanaf 2012? Bedoel de oorspronkelijke expansieplannen liepen tot ongeveer 2012. Dat zou dan volgens mij ook wel kunnen kloppen met het resterende aanname beleid, zoals hier eerder al werd geschetst. Maar ben ook wel benieuwd hoe de ideeen er voor na 2012 uitzien.

Er stond namelijk eerder op luchtvaartnieuws dat FR voor het einde van het jaar een nieuwe megadeal zou willen maken met Airbus/Boeing. Of is dit storm in een glas water?
 
Hoe zit het met de FR plannen vanaf 2012? Bedoel de oorspronkelijke expansieplannen liepen tot ongeveer 2012. Dat zou dan volgens mij ook wel kunnen kloppen met het resterende aanname beleid, zoals hier eerder al werd geschetst. Maar ben ook wel benieuwd hoe de ideeen er voor na 2012 uitzien.

Er stond namelijk eerder op luchtvaartnieuws dat FR voor het einde van het jaar een nieuwe megadeal zou willen maken met Airbus/Boeing. Of is dit storm in een glas water?

Let's hope so........ :kerst:
(niet de storm in het glas, maar de megaorder natuurlijk)
 
Er stond namelijk eerder op luchtvaartnieuws dat FR voor het einde van het jaar een nieuwe megadeal zou willen maken met Airbus/Boeing. Of is dit storm in een glas water?
Dat weet je bij MOl nooit tot het moment daar is. En dat maakt het een prima strategie, is het bull of is het inderdaad een plan...
 
Anywayz, voorlopig eerst nog maar eens mijn laatste praktijkpapieren zien te halen en me dan maar weer eens verder druk maken. Maar het is wel fijn om te weten dat er toch nog wat dingetjes spelen We shall see.

Kan ik me nu mooi weer storten aan het opzetten en plannen van een nieuw IT-project :yeehaa:
 
Hallo!

Ik sta op het punt me in te schrijven voor Ryanair.. Is er nog een verschil tussen CAE en SAA voor wat betreft wachttijd tot selectie? Of maakt dat niks uit? Is het handig om bij beide aan te melden of heeft dat geen zin?

Ik heb op de website nog eens gezocht of je je ook bij Ryanair direct kunt aanmelden zoals hier eerder werd verteld maar ik kon (nog) niks vinden..

Bedankt!

MT
 
hallo

Ik zit met volgend probleem ik werd gebeld van ryanair uit stansted maar ik kon helaas op dat moment mijn gsm niet beantwoorden om dat ik aan les aan het geven was bij Cae en pas achteraf de gemiste oproep zag en na wat zoekwerk bleek het van het stansted ryanair center te zijn na herhaaldelijk het nummer te proberen bellen krijg ik geen antwoord. Ik weet niet of iemand een ander nummer heeft waar ik kan op bellen of mij kan verder helpen want ik zou het zonde vinden als ik hierdoor mijn kans zou missen. pm mag ook thx
 
Dat is balen zeg.. Maar er zal hier vast wel iemand rondlopen die je kan helpen.
Heb je lang geleden gesolliciteerd??

Gr
 
Ik zit met volgend probleem ik werd gebeld van ryanair uit stansted maar ik kon helaas op dat moment mijn gsm niet beantwoorden...

@THDEC,

ik wens je het beste! Ik heb hetzelfde probleem gehad in februari. Ash stond op mijn voice-mail of ik hem terug wilde bellen.

Minimaal 5x contact gehad met Ash, over een tijdsbestek van 2 weken, en elke keer belofte dat ik teruggebeld zou worden...
Bij mijn laatste telefoontje kapte Ash het af en diende ik te wachten tot Ryanair weer contact opneemt...

Ik wacht nog steeds helaas...Hopelijk heb jij meer succes! Helaas kan ik je dus ook geen advies geven in hoe het beste te handelen...alleen mensen die nu een aanmelding hebben lopen via CAE...zorg dat je onafscheidelijk bent van je mobiel...:)

Positievere kant, 2 klasgenoten zijn vandaag in EMA begonnen aan de introductie voor de TQ:yeehaa:
 
Last edited:
Nee nog niet lang geleden mijn cv op gestuurd via cae waar ik voor werk op dit moment al hoewel ik niet veel van moet verwachten. Ja het is echt balen wat ik wel weet is dat de selectie in de toekomst zal plaatsvinden in stansted en dat ash er niet meer is maar zelf in de tq zit. Ik begrijp dat er veel CV's zijn om te bellen maar bel mensen op zen minst toch 2 keer niet iedereen mag op het werk bellen of heeft hier de kans toe. Hopelijk komt er snel antwoord of een telefoontje voor ons allen :)
 
Back
Top